First Bank nu ma ajuta la o frauda online. Ce trebuie sa fac?

"Va trimit ultimul mesaj  de la banca (vezi foto) dupa o luna de asteptare in cazul fraudei online . Mentionez ca banii erau salariu pe o luna", reclama un cititor.

RASPUNS

Stimata doamna,

Raspunsul de la First Bank cu privire la frauda online este nesatisfacator din doua motive:

1. Termenul indelungat, de o luna, intr-un caz care necesita un raspuns de urgenta, dat fiind ca a fost vorba de o frauda online;

2. Raspunsul nu contine nicio masura luata de banca pentru solutionarea fraudei, ci doar transmiterea refuzului de plata catre Visa, o procedura standard pe care banca este obligata sa o deruleze in fiecare caz de acest gen si care dureaza doar cateva secunde.

De aceea, sfatul meu este sa transmiteti o reclamatie la First Bank, care sa va plangeti de faptul ca se intarzie solutionarea problemei si in care solicitati sa fiti despagubita pentru banii pierduti in cazul fraudei online.

Va rog sa reveniti la mine cu rapunsul primit de la First Bank.

Vasile Pop Coman

jurnalist

Ghiseulbancar.ro


GhiseulBancar.ro

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu