19-03-2008 9 Comentarii
Scriam zilele trecute ca ING nu ne despagubeste in cazul in care ni s-au furat banii de pe card. Mai exact, in cazul in care ni se fura cardul de credit, iar hotul reuseste sa cumpere cu el diverse bunuri din magazine, fara a i se cere sa introduca codul PIN. Pentru ca, unele banci acceptatoare de carduri, putine ce-i drept, accepta si plati cu cardul fara obligatia introducerii codului de securitate PIN, (vezi articolul) utilizatorul fiind obligat in schimb sa se legitimeze si sa semneze bonul prin care confirma tranzactia.
Gagea
2009-03-30
Si eu sunt curios. Recent au fost facute cumparaturi in valoare de 2200 RON cu cardul meu pe internet fara sa fi avut careva acces la card. Maine voi vedea ce rezolv la ING. Aia erau ultimii mei bani. Voi face totul ca sa ii recuperez.
Lucian Oniscu
2009-07-08
Cum zicea si Mariana Badea, ING nu despagubeste clientii care au fost victime a unei fraude bancare efectuate online. De curand, prietenei mele i-au disparut aproape 2500 RON de pe card, bani cu care s-au efectuat tranzactii online. Desi Oficiul Combaterii Crimei Organizate a dispus ca este intr-adevar o frauda, si ca suntem clienti de buna credinta, ING refuza despagubirea, pe motivul folosirii CVV2-ului. Intentionam acum sa facem tot posibilul (reclamatii ANPC, OPC, actiuni in instanta si articole in presa) pentru a recupera banii si poate asa, si alte persoane care se afla in aceasta situatie nu vor mai fi abuzate de catre ING. Daca doriti, va pot oferi mai multe detalii cu privire la incident.
un cetatean
2009-07-20
Domnilor fraudati, nu este intamplator ca vi s-a intamplat chiar dvs. Inocenta si naivitatea cu care cereti banii inapoi adevereste slaba pregatire la pericolele vietii. Daca tranzactionarea pe internet nu cere PIN, cere in schimb alte informatii specifice care se gasesc fizic inscriptionate pe cardul dvs, si aceste informatii au fost disponibile celor care au tranzactionat. Sau nu cumva ati tranzactionat online pe site-uri despre care nu stiati prea multe lucruri si in loc sa pescuiti un pret bun, ati fost pescuiti la randul vostru. Recunoasteti intai de toate neglijenta, refaceti filmul inconstientei dvs si abia apoi vedeti daca mai e cazul sa cereti banii inapoi.
lumi
2010-07-11
@un cetatean: nu pregatirea in fata pericolelor, ci oamenii care fac frauda sunt de vina. E de vina pagubitul ca a fost furat? Aici nu se pune problema de transmiterea PIN-ului cardului, de pierderea cardului sau de neatentie. Toate informatiile de care are nevoie hotul sunt scrise pe card pt el chiar de banca. Banca ar trebui sa-si asume riscul ca orice strain poate filma cardul (fata/spate) si citi pe card toate informatiile de care are nevoie pentru plata online. Poate fi si tipul de la McDonalds. Sunt curioasa ce atitudune veti lua dvs. cand o sa vi se intample. Banca ar trebui sa despagubeasca victima pentru ca face carduri atat de usor de fraudat. Si clauza asta ar trebui sa se regaseasca in polita de asigurare a bancii. Sa primeasca de la asigurator banii, iar banca sa-i dea mai departe pagubitului. Intrebarile sunt: 1. isi asuma banca greaseala de a face astfel de carduri? 2. cum se fac investigatiile - pas cu pas - de catre banca in colaborare cu alte organe de verificare in cazul fraudei cu plata online? 3. despagubeste in caz de frauda cu cardul online? Poate ghiseulbanca.ro poate sa se intereseze, sa intrebe specialistii si sa ne raspunda si noua? Cat mai specific, nu la modul general.
monica
2010-09-15
Pentru dl. Lucian Oniscu, va rog sa ma contactati, as dori mai multi detalii. Si eu sunt in aceasi situatie. Multumesc, chivu_monika@yahoo.com
tristu
2011-01-12
Ai ma puf, cum ai reusit ?
MIHAI
2012-03-26
ma numesc mihai si am transferat 150 de lei din contul meu ING in contul unei persoane care urma sa imi trimita apoi ce aveam de cumparat. problema e ca persoana respectiva nu mi a mai trimis bunul, ci are si telefonul inkis si nu imi raspunde. ce inseamna asta? pot recupera banii ? e inselaciune ?
FLOCA
2020-12-29
@Lucian Oniscu.... Putem discuta pu?in.. Sunt în aceea?i situatie
Mariana Badea
2008-12-17
Nu, nu v-ati inselat, majoritatea cazurilor sunt incadrate de ING la neglijenta. Dl Apolzan este amabil sa dea exemplu si situatia in care cu cardul s-au efectuat plati pe Internet, situatie in care nu se solicita PIN-ul, unde este incadrata?