Tag: reclamatie Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."

Raiffeisen Bank este reclamata de clienti ca nu vrea sa le inchida conturile prin telefon sau online, ci doar printr-o cerere scrisa, intr-o sucursala

"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)