Tag: reclamatie Raiffeisen

Aplicatia Raiffeisen Bank, Smart Mobile, nu functioneaza

Aplicatiile Raiffeisen Bank de mobile/internet banking nu functioneaza de mai multe ore, se plang clientii bancii care nu au putut face plati la comercianti.

Raiffeisen da vina doar pe mine pentru frauda online, desi aceasta s-a produs din cuza sistemului de securitate deficitar

"Nu este normal sa raman fara bani in cateva minute iar banca sa nu faca nimic sa opreasca fraudele", se plange un cititor, client Raiffeisen, caruia i s-au furat din cont aproape 50.000 de lei, fara ca banca sa-l despagubeasca.

Mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen printr-o bresa de securitate in sistemul bancii

Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in sistemul bancii care a permis accesul hackerilor in contul sau.

Cum mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen, fara ca banca sa ma anunte

Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta, precum email-ul.



De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost fraudati online

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost victimele unor fraude online, prin care li s-au furat banii din conturi, rezulta dintr-o reclamatie primita de la un cititor, client al bancii:

 

Raiffeisen nu vrea sa ma despagubeasca pentru o frauda bancara. Ce pot sa fac?

INTREBARE:

"BUNĂ ZIUA! La data de 31.12.2022 orele 22:45 am primit pe adresa personală de mail de la banca Raiffeisen Bank un mail care avea imaginea și sigla bănci sus menționate chiar și cu semnătura unui reprezentant al bănci Raiffeisen Bank, iar mailul primit nu prezenta greșeli gramaticale s au de ortografie ,prin care îmi solicita sa mi actualizez datele personale până la data de 01.01.2023 fiind atenționat că nu voi mai avea acces la contul meu bancar iar unele funcții fiind RESTRICTIONATE.

Raiffeisen nu vrea sa-mi scada rata la credit, desi sunt in somaj. Ce pot sa fac?

"Buna ziua,

Raiffeisen mi-a respins cererea pentru restructurarea creditului (reducerea ratei la jumatate) pentru 3 ani de zile, fara sa imi spuna motivul respingerii.

Eu am sotie si 2 copii minori, un venit de aproximativ 3200 lei, sotia a fost introdusa in somaj (468 lei) pana in luna Martie_2022 si nu isi poate gasi un loc de munca pentru ca trebuie sa creasca copilul cel mic (2.7 ani), nefiind primit la cresa de stat din lipsa locurilor, dar din toamna copilul va fi la gradinita, moment in care abia atunci sotia isi poate cauta un loc de munca.

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

Raiffeisen a aprobat plata cu cardul, desi am anuntat ca e frauda! Ce pot sa fac?

„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.

Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.

Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?

Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).

De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?

Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.

Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.

Raspuns ReclamatiiBanci.ro