Tag: reclamatie Raiffeisen

Raiffeisen nu vrea sa-mi scada rata la credit, desi sunt in somaj. Ce pot sa fac?

"Buna ziua,

Raiffeisen mi-a respins cererea pentru restructurarea creditului (reducerea ratei la jumatate) pentru 3 ani de zile, fara sa imi spuna motivul respingerii.

Eu am sotie si 2 copii minori, un venit de aproximativ 3200 lei, sotia a fost introdusa in somaj (468 lei) pana in luna Martie_2022 si nu isi poate gasi un loc de munca pentru ca trebuie sa creasca copilul cel mic (2.7 ani), nefiind primit la cresa de stat din lipsa locurilor, dar din toamna copilul va fi la gradinita, moment in care abia atunci sotia isi poate cauta un loc de munca.

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

Raiffeisen a aprobat plata cu cardul, desi am anuntat ca e frauda! Ce pot sa fac?

„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.

Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.

Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?

Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).

De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?

Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.

Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.

Raspuns ReclamatiiBanci.ro

Banca are dreptul sa-mi faca operatii pe cont fara acordul meu?

„Am conturi deschise la Raiffeisen in lei unde se vireaza si salariu si in euro. Pe contul de lei am o descoperire de cont pentru care platesc o dobanda lunara de nerambursare.

Datorita faptului ca nu am avut bani in contul de lei banca a luat din contul de euro (a facut schimb de moneda si a transferat in contul de lei de unde a incasat dobanda ce trebuia achitata).

Cum pot folosi aplicatia Raiffeisen Smart Mobile pe alt telefon?

"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.

Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.

De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.

Cat dureaza un transfer de bani de pe card BCR pe card Raiffeisen?

"Bună ziua, daca o persoana mia transferat dupa card BCR pe cardul meu Raiffeisen sambata la ora 23, în cat timp intra banii? Eu cred ca trebuia sa între ca este online card pe card", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.

Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

Refinantarea creditului: ce-mi poate face banca daca nu duc inchiderea de cont?

"Buna ziua, am obținut un credit de refinanțare de la Banca Raiffeisen, am achitat integral cardul de credit de la Banca Romanesca, conform contractului,am trimis cererea prin care am solicitat închiderea de cont și o adeverință care sa tina loc de dovadă până la obținerea închiderii efective a contului, totuși cei de la Raiffeisen îmi spun că pot să îmi rezilieze contractul daca nu le dau închiderea de cont, banca Românească nu-mi poate elibera documentul de închidere de cont
mai devreme de 2 luni, ce se poate întâmpla din partea băncii Raiffeisen?", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.

RASPUNS

Stimata doamna,

Am trimis reclamatia dumneavoastra la Raiffeisen Bank, care mi-a oferit urmatorul raspuns:

Cum pot sa primesc prima de stat de la Banca pentru locuinte Raiffeisen (Aedificium)?

"Buna ziua, as dori să știu dacă îmi puteți da sfaturi pt a-mi recupera primele de la stat de la Banca Raiffeisen?

În linii mari va spun că avem 2 conturi (chiar 3, doar că fetița minora nu beneficiază de prima de la stat, lucru aflat ulterior), suma totală a conturilor este de aprox 44700 lei pe cele două conturi, urmând a se adaugă prima de la stat de 5427 lei/cont.

Banii au fost retrași din cont in noiembrie, pt că așa am fost sfătuiți de angajata din banca.

In 03.09.2021 am primit o înștiințare cum că dacă ducem facturi emise din data de 30.11.2020- 30.05.2021 putem sa ne primim primele de la stat. Eu nu înțeleg cum sa duc facturi retro??? Cine îmi dă mie facturi din mai??? și de ce am fost înștiințată in septembrie de aceste facturi?

Eu nu vreau să renunț la dreptul meu, aveți cumva o idee sau un sfat care ar putea să mă ajute?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Cum vad ce sold am pe card?

"buna dimi.am si eu un card de salariu la banca raiffeisen si vreau sa-mi vad soldul de acasa? multumesc si o zi placuta", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.

RASPUNS:

Buna ziua,

Pentru a vedea de acasa ce sold (cati bani) aveti pe cardul de salariu la Raiffeisen, trebuie sa va activati aplicatia de internet/mobile banking a Raiffeisen Bank: "Raiffeisen online" (internet banking) sau Smart Mobile (mobile banking).

Aplicatia de internet banking - Raiffeisen Online, se acceseaza de pe site-ul Raiffeisen.ro, iar aplicatia de mobile banking Smart Mobile se descarca pe telefon, din Google Play sau App Store.

Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii.