Tag: protectia consumatorilor

Firma de recuperare Integral Collection m-a amenintat cu executarea silita. Este legal?

"Buna ziua! Am facut o reclamatie catre cei de la Integral Collection, m-au sunat dupa mult timp si a inceput doamna care se ocupa de caz sa tipe la mine.

A zis ca nu se pune problema sa ma incadrez in acea lege (OUG 52/2016), sa ma linistesc. Si daca mai deranjez cu reclamatii sau alte lucruri de genul este posibil sa ma trezesc cu executorul la usa.

Vodafone ma taxeaza exagerat de mult, pentru cost suplimentar. Ce pot sa fac?

"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Romanii reclama bancile si IFN-urile mai mult la CSALB decat la ANPC, pentru ca pot obtine beneficii din renegocierea contractelor

Clienții băncilor și IFN-urilor au început să prefere Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) pentru a-și rezolva problemele cu băncile și IFN-urile, în locul unei reclamații la Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că pot obține beneficii din renegocierea contractelor.

Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri pentru renuntarea la contract inainte de termen (decizie definitiva a judecatorilor, la cererea ANPC)

Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri celor care vor sa inchida contractul inainte de termenul stabilit initial, de 1 sau 2 ani, si sa se porteze intr-o alta retea de telefonie, pentru a beneficia de servicii mai bune si mai ieftine sau sa renunte la numarul de telefon respectiv, a stabilit Curtea de Apel Bucuresti, printr-o decizie definitiva, la cererea Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Justitia confima acuzatia ANPC ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii cu credite in franci elvetieni

Justitia a confirmat, printr-o decizie definitiva a Tribunalului Bucuresti, ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii, carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) cu dobanzi mici, insa doar in primul an, dupa care le-a majorat substantial, dupa cum a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in urma sesizarilor asociatiilor de protectie a consumatorilor.

Raiffeisen Bank isi face publicitate inselatoare la creditul de refinantare

Raiffeisen Bank isi face publicitate inselatoare la creditul de refinantare a altor imprumuturi de nevoi personale de la alte banci, afisand o dobanda care este valabila doar in anumite conditii speciale, dobanda standard fiind mult mai ridicata.

Ferratum nu vrea sa-mi rescadenteze sau sa-mi restructureze creditul. Ce pot sa fac ca sa nu ma raporteze la Biroul de Credit?

"Buna ziua,
Am luat un imprumut de 1000 de lei de la Ferratum, online luna trecuta cu scadenta in 25 iulie, cu 0% dobanda.

Problema e ca am avut niste cheltuieli si nu pot da banii inapoi pana in 25.

Am citit pe site-ul dvs. ca pot cere o reesalonare a creditului, ca nu cumva sa ajung la Biroul de Credit, asa ca am sunat la Ferratum sa ntreb ce se poate face.

Dar nu am rezolvat nimic, mio spus ca nu exista asa ceva, ca de nu platec ma baga la Biroul de Credit pe lista de rau platnici.

Ce ma sfatuiti sa fac?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Nu va luati telefon de la Vodafone! Sa vedeti ce am patit eu

Am crezut ca fac o afacere daca-mi iau un telefon de la Vodafone pe abonament, fiind clientul lor de peste 20 de ani. Mare greseala am facut! Va povestesc si voua ce am patit, ca sa nu cadeti in aceeasi capcana.