Tag: nu vrea

Hora Credit nu vrea sa-mi inchida linia de credit, daca nu platesc dobanda. E legal?

„Bună ziua. Am o întrebare. Ieri, duminica seara, am făcut o solicitare la Hora Credit pentru un împrumut de 300 RON. M-am trezit cu o linie de credit aprobata de 2000 de lei.

Astăzi am sunat la ei sa o închid – nu aveam nevoie de linie de credit și mi-au spus ca o pot închide dacă plătesc dobânda 80 de Ron – bani în plus fata de cei 2000 de Ron.

Raiffeisen nu vrea sa-mi scada rata la credit, desi sunt in somaj. Ce pot sa fac?

"Buna ziua,

Raiffeisen mi-a respins cererea pentru restructurarea creditului (reducerea ratei la jumatate) pentru 3 ani de zile, fara sa imi spuna motivul respingerii.

Eu am sotie si 2 copii minori, un venit de aproximativ 3200 lei, sotia a fost introdusa in somaj (468 lei) pana in luna Martie_2022 si nu isi poate gasi un loc de munca pentru ca trebuie sa creasca copilul cel mic (2.7 ani), nefiind primit la cresa de stat din lipsa locurilor, dar din toamna copilul va fi la gradinita, moment in care abia atunci sotia isi poate cauta un loc de munca.

Vodafone nu vrea sa-mi anuleze o factura pentru un contract reziliat. Ce pot sa fac?

"Am abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani. Pana acuma sa zic ca nu am avut probleme.

În urma cu o luna am fos sunat de către un reprezentant Vodafone pt a-mi prezenta o noua oferta, după lungi discuți am fost convinsa sa mai închei încă 2 abonamente pe lângă cel existent. În câteva zile am constatat ca nu este ce mi sa- propus și am cerut rezilierea contractelor și returnarea dispozitivelor înapoi.

Mi s-a confirmat ca s-au reziliat contractele cele noi și surpriza a fost ca mi sa facturat abonamentul pe care îl
dețineam plus cele 2 abonamente. După zile de sunat și discuții peste discuții.

Nu vor sa îmi scadă factura pe motivul ca nu se poate face nimic și eu sunt obligata sa plătesc pt niște servicii de
care eu nu am beneficiat", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.


 Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

 

Stimata doamna,

Vodafone trebuie sa anuleze factura emisa pentru toate cele trei abonamente, din moment ce au fost reziliate contractele pentru cele doua abonamente noi, de care nu ati beneficiat.

Raiffeisen Bank este reclamata de clienti ca nu vrea sa le inchida conturile prin telefon sau online, ci doar printr-o cerere scrisa, intr-o sucursala

"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)