Tag: clientilor

Tentativa de frauda online tip phishing la adresa clientilor CEC Bank

Clientii CEC Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online tip phishing prin mesaje trimise prin e-mail, in care li se cere sa furnizeze date personale, ale cardului si de acces in aplicatia de mobile banking. (vezi foto)

CEC Bank este prima banca din Romania care ofera documente in limbaj Braille clientilor cu dizabilitati de vedere

CEC Bank este prima bancă din România care oferă spre consultare documente în limbaj Braille clienților cu dizabilități de vedere. Cu ajutorul acestor documente, clienții au access la informații despre oferta băncii – costuri și comisioane și condițiile contractuale. Documentele în Braille sunt deja disponibile în toate cele peste 1.000 de unități ale băncii, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

CEC Bank lupta impotriva coronavirusului: sponsorizari pentru spitale, credite cu dobanzi mici pentru angajatii acestora, mobile banking gratis, carduri si pensii la domiciliul clientilor

CEC Bank anunta ca a adoptat o serie de masuri in lupta impotriva coronavirusului: sponsorizari pentru spitale si credite cu dobanzi mici pentru angajatii acestora, scutirea de comisioane pentru aplicatia de mobile banking timp de 6 luni, trimiterea, în mod gratuit, a cardurilor de debit la domiciliul clienților care își încasau pensiile la ghișeu și încasarea pensiilor în numerar, la domiciliu, fără taxe suplimentare.

 

Raiffeisen Bank are comentarii negative si critici de la majoritatea clientilor la o postare pe Facebook

Majoritatea comentariilor la o postare a Raiffeisen Bank pe Facebook, in care-si face reclama la depozite, sunt negative si critice la adresa bancii, considerata a fi de neincredere.

Bancile refuza 80% dintre cererile clientilor de solutionare amiabila a reclamatiilor, astfel ca CSALB este ineficient; ceea ce este firesc, fiind condus de bancheri

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anuntat ca 80% dintre cererile primite de la clientii bancilor in vederea solutionarii amiabile a reclamatiilor sunt respinse de catre banci, ceea ce inseamna ca activitatea CSALB este ineficienta.