Tag: anpc

Vodafone mi-a facut un abonament fara sa stiu. Ce pot sa fac?

"In decembrie 2021 în primele zile, rătăcind cartela de telefon, din aplicația My Vodafone am schimbat nr de telefon. Precizez ca în acel moment ma aflam în afara țării.

La întoarcerea în România pe 14 decembrie , am mers într-o sucursala Vodafone unde am cerut să îmi fie înapoiat numărul vechi fie în varianta de cartela sau abonament, dacă nu se mai poate cartela.

Contract incheiat abuziv de Vodafone. Ce pot sa fac?

"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone.

Kruk mi-a dublat datoria creditului cesionat. Ce pot sa fac?

"Pe scurt, am primit sentința pe executare silita pentru suma de aproximativ 32000 ron, s-a pus proprire, am făcut o promisiune de plata, am achitat conform angajamentului 14800 ron și acum îmi transmite Kruk ca mai am de plata 40000, asta din luna iunie pana acum. În trei luni au dublat aproape suma.

Cum pot sa primesc prima de stat de la Banca pentru locuinte Raiffeisen (Aedificium)?

"Buna ziua, as dori să știu dacă îmi puteți da sfaturi pt a-mi recupera primele de la stat de la Banca Raiffeisen?

În linii mari va spun că avem 2 conturi (chiar 3, doar că fetița minora nu beneficiază de prima de la stat, lucru aflat ulterior), suma totală a conturilor este de aprox 44700 lei pe cele două conturi, urmând a se adaugă prima de la stat de 5427 lei/cont.

Banii au fost retrași din cont in noiembrie, pt că așa am fost sfătuiți de angajata din banca.

In 03.09.2021 am primit o înștiințare cum că dacă ducem facturi emise din data de 30.11.2020- 30.05.2021 putem sa ne primim primele de la stat. Eu nu înțeleg cum sa duc facturi retro??? Cine îmi dă mie facturi din mai??? și de ce am fost înștiințată in septembrie de aceste facturi?

Eu nu vreau să renunț la dreptul meu, aveți cumva o idee sau un sfat care ar putea să mă ajute?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."

Firma de recuperare Integral Collection m-a amenintat cu executarea silita. Este legal?

"Buna ziua! Am facut o reclamatie catre cei de la Integral Collection, m-au sunat dupa mult timp si a inceput doamna care se ocupa de caz sa tipe la mine.

A zis ca nu se pune problema sa ma incadrez in acea lege (OUG 52/2016), sa ma linistesc. Si daca mai deranjez cu reclamatii sau alte lucruri de genul este posibil sa ma trezesc cu executorul la usa.

Vodafone ma taxeaza exagerat de mult, pentru cost suplimentar. Ce pot sa fac?

"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Romanii reclama bancile si IFN-urile mai mult la CSALB decat la ANPC, pentru ca pot obtine beneficii din renegocierea contractelor

Clienții băncilor și IFN-urilor au început să prefere Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) pentru a-și rezolva problemele cu băncile și IFN-urile, în locul unei reclamații la Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că pot obține beneficii din renegocierea contractelor.

Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri pentru renuntarea la contract inainte de termen (decizie definitiva a judecatorilor, la cererea ANPC)

Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri celor care vor sa inchida contractul inainte de termenul stabilit initial, de 1 sau 2 ani, si sa se porteze intr-o alta retea de telefonie, pentru a beneficia de servicii mai bune si mai ieftine sau sa renunte la numarul de telefon respectiv, a stabilit Curtea de Apel Bucuresti, printr-o decizie definitiva, la cererea Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Justitia confima acuzatia ANPC ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii cu credite in franci elvetieni

Justitia a confirmat, printr-o decizie definitiva a Tribunalului Bucuresti, ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii, carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) cu dobanzi mici, insa doar in primul an, dupa care le-a majorat substantial, dupa cum a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in urma sesizarilor asociatiilor de protectie a consumatorilor.