Tag: actualizare date personale

Tentativa de frauda online prin email de la Libra Bank

Clientii Libra Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online prin emailuri care aparent sunt trimise de banca (vezi foto).

In realitate, daca ne uitam la adresa de mail, aceasta nu are nicio legatura cu banca: noreply@help.fiteccnc.de.

Cum pot folosi aplicatia Raiffeisen Smart Mobile pe alt telefon?

"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.

Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.

De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.

Cum se face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank?

Cum se face poate face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank, atunci cand ti-ati schimbat numarul de telefon, adresa sau buletinul?

Iata informatiile prezentate de banca:

Actualizarea datelor

Actualizarea datelor de identificare ale clientilor Raiffeisen Bank este impusa de reglementarile legale in vigoare.

De ce e importanta

Actualizarea datelor personale reprezinta o procedura obligatorie prevazuta de lege. Aceasta cerinta este reglementata prin Legea Nr. 129/2019 si prin Regulamentul Nr. 2/2019 impotriva spalarii banilor si a finantarii terorismului, si astfel ne revine obligatia de a actualiza datele de identificare ale clientilor.

ING este reclamata de clienti ca le-a inchis conturile, desi si-au actualizat datele personale

Mai multi clienti ING Bank s-au plans ca banca le-a inchis conturile, motivand ca nu si-au actualizat datele personale, desi ei au facut asta.

Clientii BRD reclama ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.

Bancile isi ameninta clientii cu inchiderea conturilor daca nu-si actualizeaza datele personale

Unele banci, precum BCR si Raiffeisen, isi etaleaza in continuare pozitia de forta, abuziva, in relatia cu clientii, pe care-i ameninta cu inchiderea conturilor daca nu se prezinta la sucursale pentru a-si actualiza datele personale.

O relatia normala banca-client nu ar trebui sa implice amenintari si masuri radicale pentru neindeplinirea unor cerinte legale si contractuale.