Tag: Smart Mobile

Nu mai pot folosi aplicatia Smart Mobile dupa actualizare, nu mai este compatibila cu telefonul meu. Ce pot sa fac?

"Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

De ce nu functioneaza aplicatia Smart Mobile?

Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.

"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.

Cum vad ce sold am pe card?

"buna dimi.am si eu un card de salariu la banca raiffeisen si vreau sa-mi vad soldul de acasa? multumesc si o zi placuta", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.

RASPUNS:

Buna ziua,

Pentru a vedea de acasa ce sold (cati bani) aveti pe cardul de salariu la Raiffeisen, trebuie sa va activati aplicatia de internet/mobile banking a Raiffeisen Bank: "Raiffeisen online" (internet banking) sau Smart Mobile (mobile banking).

Aplicatia de internet banking - Raiffeisen Online, se acceseaza de pe site-ul Raiffeisen.ro, iar aplicatia de mobile banking Smart Mobile se descarca pe telefon, din Google Play sau App Store.

Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii.