Tag: Protectia Consumatorului

Pot sa renunt la un telefon comandat pe site-ul Flanco, prin card Cetelem?

"Buna seara,

Am găsit intamplator adresa dvs de email cautand pe google informatii despre Cetelem. Va rog sa ma scuzati daca nu mai este de actualitate am vazut ca dvs. Puteti ajuta referitor la Cetelem si „probleme” cauzate de acestia.

In data de 10.10.2021 am comandat un telefon de pe site-ul Flanco.ro aceștia avand parteneriat cu cei de la Cetelem. Ca metoda de plata am optat pentru plata in rate Cetelem. Am fost redirectionata pe pagina celor de la Cetelem unde am urmat toate demersurile pentru a incheia contractul in cauza. Fiind într-o zi de duminică cererea a fost doar preaprobata urmand sa primesc răspuns in maxim 24 de ore.

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."

BRD mi-a blocat conturile fara sa ma anunte. E legal?

"Buna ziua,
BRD mi-a blocat conturile deoarece nu mi-am actualizat datele personale, am primit o notificare ca isi rezerva dreptul sa blocheze conturile acum 1 an, dar de atunci nimic, acum cineva a incercat sa faca o plata si i-au spus ca am conturile blocate ...

Intrebarea mea e: e legal sa imi blocheze banii si sa nu mai am access la conturi pana nu imi actualizez datele personale?

E legal sa imi blocheze conturile fara sa imi spuna : conturile or sa fie blocate incepeand la data de xxx? multumesc", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.

ING mi-a blocat contul pentru neactualizarea datelor personale. Ce pot sa fac?

Contul meu a fost blocat datorită faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca și am cerut sa mi se facă actualizarea datelor pe baza de pașaport datorită faptelor ca nu sunt in Ro și îmi este dificil sa îmi fac de aici buletinul.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Pot renunta la creditul de la Flanco?

"Buna ziua! Am fost ieri la Flanco si am facut un credit pt un telefon, mai pot renunta la creditul respectiv?"intreaba un cititor.

"Mentionez ca inca nu am semnat toate foile si nu am primit telefonul sau sa ma folosesc de bani de pe cardul de cumpărături.

Mi.am dat seama ca dobanda este exagerat de mare adica telefonul costa 4300 si eu as da in termen de 24 de luni 7000 si nu vreau.

Am semnat 3 foi probabil prelucrarea datelor și ce mai dau ei pe acolo.

Deci mai am sansa sa renunț (reziliez) ?"

Raspuns Reclamatiibanci.ro

BRD isi face reclama inselatoare la credite, cu o dobanda mult mai mica decat cea reala

BRD isi promoveaza creditul de nevoi personale Expresso cu o dobanda fixa de 8,74%, care de fapt este inca o data mai mica decat cea reala, motiv pentru care putem spune ca este vorba de o reclama inselatoare.

Vodafone l-a taxat nejustificat pe un client, pentru servicii de telefonie inexistente

Vodafone a recunoscut, intr-o scrisoare trimisa unui client, ca a gresit taxandu-l cu aproape 2.000 de lei pentru servicii de comunicatii pe care, in realitate, nu le-a furnizat niciodata acestuia, iar clientul nu le-a utilizat.

Vodafone mi-a facut un abonament fara acordul meu, iar acum ma executa silit. Ce pot sa fac?

"Am primit de la o firma de recuperare, Kredit Inkaso, o executare silita de 6.000 de lei pentru un abonament la Vodafone facut pe numele meu, online, fara ca eu sa semnez vreun contract si fara sa stiu de existenta lui.