26 Sep 2023
"Bună ziua! Vin și eu cu o întrebare la dumneavoastră! Ma puteți ajuta sa deblochez un card de la sparkasse? Am trimis mail-uri, am sunat și nu sa rezolvat nimic! Vă mulțumesc!"
31 Jul 2023
Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost victimele unor fraude online, prin care li s-au furat banii din conturi, rezulta dintr-o reclamatie primita de la un cititor, client al bancii:
30 May 2023
„Buna ziua! Curând, am văzut ceva știri în legătură cu băncile care au fost amendate de ANPC pt calculul ratelor… Noi, „clienții”, dacă facem sesizări se poate rezolva ceva ???
Am făcut anul trecut credit ipotecar pt 30 de ani,cu dobândă variabilă în funcție de Ircc . Am pornit de la o Rată lunara de 1725 de lei și am ajuns la 2940 de lei… Luna aceasta ,de exemplu, am rata principala 69 de lei și dobânda 2870 lei. Ar trebui să fac sesizare și eu? Sau…. Este un risc asumat și cam atât?
Mulțumesc anticipat pentru un eventual răspuns !”, intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro
Raspuns
14 Mar 2022
"In decembrie 2021 în primele zile, rătăcind cartela de telefon, din aplicația My Vodafone am schimbat nr de telefon. Precizez ca în acel moment ma aflam în afara țării.
La întoarcerea în România pe 14 decembrie , am mers într-o sucursala Vodafone unde am cerut să îmi fie înapoiat numărul vechi fie în varianta de cartela sau abonament, dacă nu se mai poate cartela.
28 Jan 2022
"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone.
14 Nov 2021
"Pe scurt, am primit sentința pe executare silita pentru suma de aproximativ 32000 ron, s-a pus proprire, am făcut o promisiune de plata, am achitat conform angajamentului 14800 ron și acum îmi transmite Kruk ca mai am de plata 40000, asta din luna iunie pana acum. În trei luni au dublat aproape suma.
9 Oct 2021
"Buna ziua, as dori să știu dacă îmi puteți da sfaturi pt a-mi recupera primele de la stat de la Banca Raiffeisen?
În linii mari va spun că avem 2 conturi (chiar 3, doar că fetița minora nu beneficiază de prima de la stat, lucru aflat ulterior), suma totală a conturilor este de aprox 44700 lei pe cele două conturi, urmând a se adaugă prima de la stat de 5427 lei/cont.
Banii au fost retrași din cont in noiembrie, pt că așa am fost sfătuiți de angajata din banca.
In 03.09.2021 am primit o înștiințare cum că dacă ducem facturi emise din data de 30.11.2020- 30.05.2021 putem sa ne primim primele de la stat. Eu nu înțeleg cum sa duc facturi retro??? Cine îmi dă mie facturi din mai??? și de ce am fost înștiințată in septembrie de aceste facturi?
Eu nu vreau să renunț la dreptul meu, aveți cumva o idee sau un sfat care ar putea să mă ajute?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
5 Sep 2021
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."
21 Jul 2021
"Buna ziua! Am facut o reclamatie catre cei de la Integral Collection, m-au sunat dupa mult timp si a inceput doamna care se ocupa de caz sa tipe la mine.
A zis ca nu se pune problema sa ma incadrez in acea lege (OUG 52/2016), sa ma linistesc. Si daca mai deranjez cu reclamatii sau alte lucruri de genul este posibil sa ma trezesc cu executorul la usa.
25 Dec 2020
"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.