Probleme cu aplicatia Raiffeisen Smart Mobile

Raiffeisen Smart Mobile, aplicatia de mobile banking a Raiffeisen Bank, nu functioneaza pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13, au reclamat clientii bancii.

Raiffeisen a confirmat problema: "Am identificat un bug pentru clientii cu sistem de operare iOS mai mic de 13 care se manifesta astfel: daca aplicatia ruleaza in background, blocheaza telefonul", conform unui mesaj al bancii, pe Facebook.

Banca a precizat ca "vom trata acest lucru in cel mai scurt timp. Pana atunci, pot exista doua recomandari:

1. actualizarea sistemului de operare iOS daca este mai mic de versiunea 13;

2. inchiderea din background dupa utilizarea aplicatiilor."
Clientii Raiffeisen se plang ca nu pot astepta actualizarea sistemului fara sa utilizeze aplicatia:

"Nu pot sa astept actualizarea sistemului. Rezolvati cumva problema. Am nevoie de aplicatie. Pana acum o saptamana a mers, nu inteleg ce s-a intamplat".

Un client a reclamat ca aplicatia nu functioneaza nici pe versiunile iOS de 14: "Am iOS 14, la finalizarea conectarii la token apare "inregistrare esuata".

"Nici la mine nu merge cam de o saptamana. Se blocheaza", a postat altcineva.


Citeste articolul integral pe Bancherul.ro

Taguri:

Alte stiri

2 comentarii

Elena Bojinca
22 May 2021

Primesc mesajul "Smart Mobile s-a oprit", ce trebuie s? fac ?

Elena Bojinca
22 May 2021

Primesc mesajul "Smart Mobile s-a oprit", ce trebuie s? fac ?

Posteaza un comentariu