Pachet complet de servicii pentru clientii Allianz-Tiriac Pensii Private

Allianz-Tiriac Pensii Private anunta astazi ca este prima companie care ofera un pachet complet de servicii pentru toti clientii fondurilor sale de pensii private – atat obligatorii, cat si facultative.

“In campania de aderare la pensiile obligatorii, clientii si-au ales fondul de pensii dupa reputatia administratorilor. Acum, un pachet complet de servicii pentru clienti poate face diferenta intre companiile de administrare – iar in perioada urmatoare va fi tot mai importanta performanta investitionala a fondurilor de pensii”, a declarat Crinu Andanut,director general al companiei Allianz-Tiriac Pensii Private.

Pachetul integrat de servicii include site web, servicii SMS si email, aplicatie pentru angajatori si call-center.

Site-ul de Internet al companiei permite clientilor fondurilor de pensii private (obligatorii si facultative) sa isi vada valoarea contului de pensie privata, istoricul contributiilor, valoarea unitatii de fond, numarul unitatilor de fond si comisioanele percepute de administratorul fondului.

Prin serviciul SMS, orice participant la fondurile de pensii (obligatorii sau facultative) isi poate verifica situatia ultimei plati de contributii si valoarea la zi a contului. Daca un client trimite un SMS la numarul 0744PENSII cu mesajul CNP.PIN (unde la CNP isi scrie codul numeric personal si la PIN parola sa – ultimele patru cifre ale actului de aderare la pensia obligatorie sau parola primita pe card la pensia facultativa), el primeste automat un mesaj in care i se comunica data ultimei plati de contributii, numarul de unitati de fond si valoarea contului la momentul cererii.

Clientii la fondurile de pensii facultative, pot opta ca dupa fiecare plata de contributii sa primeasca un SMS, e-mail sau ambele, daca acesta a bifat in actul de aderare optiunea sa primeasca aceasta informatie. Acest SMS / e-mail comunica participantului data ultimei plati, numarul de unitati de fond si valoarea contului in momentul cererii.

Pentru fondurile de pensii facultative, Allianz-Tiriac Pensii Private pune la dispozitia clientilor sai corporate (companii care ofera pensii facultative angajatilor proprii) aplicatia pentru angajatori - Web Employer, prin care companiile pot face usor gestiunea platii contributiilor la fondul de pensii facultative, pot urmari istoricul platii de contributii pentru salariati.

Pachetul Allianz-Tiriac Pensii Private cuprinde si un call-center, la numarul de contact 08008PENSII, unde clientii se pot informa in legatura cu participarea la fondurile de pensii private.





Marta Soare

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu