Amplasat in Piata Unirii (Str. Halelor Nr. 7, langa Hanul lui Manuc), noul punct de lucru va permite ABN AMRO sa ofere serviciile sale bancare de calitate pentru mai multi clienti bucuresteni. Inaugurarea are loc in cadrul unei ceremonii oficiale la care participa Dl. Peter M. Weiss, Presedintele ABN AMRO Romania, Dl. Haris Hanif, Director Consumer Banking ABN AMRO Romania, Dl. Paul Lembrechts Director Executiv Consumer Banking si Piete in Dezvoltare ABN AMRO Europa si Dl. Giles Clarke, Director Dezvoltare Sector Retail Banking, ABN AMRO Europa. Evenimentul este onorat de prezenta Domnului Razvan Murgeanu, Viceprimar al Municipiului Bucuresti si Excelenta Sa, Dl. Jacques Werner, Ambasadorul Regatului Þarilor de Jos in Romania.
Noul punct de lucru al ABN AMRO Bank Romania se adreseaza atat clientilor persoane fizice, cat si persoanelor juridice. “ La Dispozitia Clientului” (“Convenience of the customer”) este unul dintre obiectivele principale ale ABN AMRO sustinute si prin deschiderea acestui nou punct de lucru, amplasat central. O echipa de profesionisti in domeniul bancar, condusa de Dl. Mihai Deacu, Directorul noii locatii, va asigura serviciile de inalta calitate care au facut din ABN AMRO o banca renumita pe piata din Romania.
Prin inaugurarea de astazi, reteaua ABN AMRO va ajunge la 16 locatii in toata tara. Clientii vor beneficia de toata gama de produse bancare – corporate si consumer, inclusiv conturi curente, carduri, facilitati de descoperiri de cont, credite ipotecare, credite pentru nevoi personale, programe de economisire, etc. Echipa este pregatita sa ofere si consiliere, pentru a se asigura ca fiecare client beneficiaza de produsul care i se potriveste cel mai bine.
Echipa ABN AMRO Romania numara peste 450 de membri, acestia fiind instruiti in reteaua internationala a bancii, in conformitate cu standardele sale internationale.
Dl. Peter M. Weiss, Presedinte ABN AMRO Romania a declarat: “Aceasta este o zi importanta pentru noi, nu doar prin deschiderea unei noi locatii, ci si prin faptul ca aniversam un an de la lansarea ABN AMRO Consumer Banking in Romania. Tot in acest an, sarbatorim zece ani ABN AMRO in Romania, si cred ca acesta este cel mai bun mod de celebrare: sa oferim mai mult clientilor nostri, sa le deschidem noi posibilitati.”
Referitor la inaugurarea de astazi, Dl. Haris Hanif, Director Consumer Banking ABN AMRO Romania, a declarat: “Aceasta este inca o etapa importanta in construirea segmentului nostru de retail banking in Romania. Clientii romani merita sa beneficieze de servicii excelente atunci cand merg la banca, exact ceea ce noi dorim sa le oferim. Asteptam cu nerabdare sa intampinam in noua locatie cat mai multi clienti, pentru a le arata cu aceasta ocazie ce anume ne diferentiaza de alte banci.”
Despre ABN AMRO Bank:
ABN AMRO Bank (Romania) S.A., o subsidiara a ABN AMRO NV, una dintre cele mai mari banci din lume, cu active in valoare totala de peste 856 miliarde USD si prezenta in mai bine de 60 de tari si teritorii, este prezenta in Romania din Noiembrie 1995. ABN AMRO Romania este activa in 15 orase din Romania (Arad, Bucuresti, Brasov, Bacau, Cluj, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara). Utilizand reteaua sa mondiala, banca ofera servicii financiare integrate, compuse din produse bancare comerciale si de investitii catre clienti persoane juridice medii si mari din Romania si din strainatate, dar si catre clienti persoane fizice.
Incepand cu septembrie 2004, ABN AMRO Bank a lansat in Romania oferta de servicii destinate persoanelor fizice. Gama de produse s-a dezvoltat rapid, cuprinzand in acest moment de la conturi curente, carduri, facilitati de descoperit de cont pana la credite ipotecare si de nevoi personale si, mai nou, programe de economisire. In cei aproape 10 ani de existenta in Romania, ABN AMRO Bank s-a impus ca un partener de incredere, solid financiar si de o inalta tinuta profesionala, fapt care a propulsat-o rapid in topul bancilor straine din aceasta tara.
ABN AMRO Bank opereaza prin intermediul a trei Unitati Strategice de Afaceri, fiecare dintre acestea fiind responsabile pentru un segment distinct de clienti. Clientii Persoane Juridice (Wholesale Clients) ofera servicii integrate bancare si de investitii, clientilor companii, institutii si sectoare publice in intreaga lume. Clientii Consumatori si Comerciali (Consumer & Commercial Clients) se concentreaza pe clienti persoane fizice si IMM-uri, pe trei piete principale – Olanda, Vestul Mijlociu al SUA si Brazilia, si pe un numar de piete in dezvoltare selectate, inclusiv Romania. Clientii Privati si Managementul Activelor (Private Clients & Asset Management) ofera servicii bancare private pentru clienti cu venituri mari si produse de investitii pentru intermediari financiari si clienti institutionali.