Mai increzator, mai puternic, mai implinit alaturi de Eureko

In urma procesului de rebranding inceput in luna februarie 2009, Eureko continua sa isi consolideze imaginea prin intermediului celei de-a doua campanii media locale. Unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, Eureko isi consolideaza pozitia pe piata locala ca si companie puternica, de incredere, transparenta si inovativa, care lucreaza in beneficiul oamenilor. Campania integrata de comunicare debuteaza cu spotul TV „Increderea” produs de Ogilvy Group Romania. “Am realizat acest spot pentru a transmite valorile brandului Eureko prin care fiecare dintre clientii nostri se simte in siguranta si increzator in sine. Acestia pot beneficia de produsul care li se potriveste cel mai bine, se pot bucura de viata si pot lua decizii indraznete, Eureko fiind partenerul de care au nevoie,” a declarat Adina Rotileanu, Director Marketing Eureko Romania. Ideea creativa a spotului a pornit de la dorinta de a evidentia faptul ca Eureko este acel brand care raspunde nevoilor omului modern, care traieste intr-un ritm alert si care trebuie sa se confrunte cu situatii diverse ale vietii cotidiene. Fara incredere in sine acestia nu pot face fata. Eureko este partenerul care le ofera incredere in sine prin produsele inovative adaptate dorintelor si nevoilor contemporane. Asa cum apare pe parcursul spotului TV, oamenii iau decizii cu indrazneala si calm, pentru ca sunt siguri de suportul ferm de care beneficiaza. Donald Simionoiu, Senior Art Director Ogilvy, spune: “Filmarea nu a fost deloc usoara. Mai ales cand, in dimineata cand trebuia sa tragem scena finala cu iahtul, nu mai aveam nici soare si nici vant. Si era o problema. Dar, vorba mesajului creativ al spotului – in viata te confrunti cu diverse situatii. Ne-am confruntat si am reusit. Vantul a inceput sa bata, norii s-au dus, soarele a aparut, panzele s-au umflat si scena a fost trasa.” Campania se va desfasura in perioada aprilie-iunie 2009 si va avea componente de TV, print si internet. Din partea Eureko Romania au contribuit la aceasta campanie: Shaun Russel – Chief Commercial Officer si echipa de marketing . Echipa Ogilvy care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Ciprian Tudor – Associate Creative Director, Donald Simionoiu - Senior Art Director, Alexandra Murray – Group Account Director, Oana Boghici - AV Producer. Dezvoltarea si implementarea strategiei de media este realizata de catre MindShare Romania: Mirabela Pricopi – Mindshare Director, Client Leadership si Elena Raduta – Mindshare Manager, Exchange. Filmarile au avut loc sub indrumarea regizorului Guntram Krasting si au fost realizate cu ajutorul directorului de productie Costin Rantes si al casei de productie ABIS. Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, IBM precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania - Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive, Diageo si multe alte companii cu renume. In acest fel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate. Eureko este un grup financiar cu o pozitie puternica in Europa, inregistrat la Utrecht-Olanda si prezent in peste 13 tari europene, cu peste 20.000 de angajati. Obtinand un profit net de 979 milioane euro in 2007, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a carui principala activitate se desfasoara in domeniul asigurarilor si pensiilor.


Alte stiri

1 comentarii

Eu
12 May 2009

Un articol platit, pentru a se integra campaniei de publicitate.Fara nicio importanta jurnalistica. Cel mai mult mi-a placut ca la sfarsit s-a prezentat profitul Eureko pe 2007 iar despre cel pe 2008 nu s-a spus nimic. Felicitari si facturare usoara.

Posteaza un comentariu