ING Asigurari infiinteaza din 2010 Centrul Regional de Servicii pentru clienti la Cluj-Napoca

Inca din 2008, ING Asigurari Europa Centrala a dezvoltat un proiect regional de imbunatatire a serviciilor pentru clienti si crestere a eficientei activitatii de asigurari de viata, se arata intr-un comunicat al companiei.

Parte din acest proiect va fi realizat prin crearea unui Centru Regional de Servicii, care va centraliza cateva din functiile departamentelor Financiar, IT si Operatiuni.

Activitatile legate de Marketing si Vanzari se vor desfasura in continuare la nivel local, in fiecare tara din regiune. ING are drept obiectiv cresterea si consolidarea prezentei si a pozitiei sale pe piata de profil in tarile Europei Centrale.

Centrul Regional de Servicii va include toate tarile din zona ING Asigurari Europa Centrala (Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria si Romania). Motivul infiintarii acestui Centru este rationalizarea operatiunilor din aceasta zona, diminuarea costului unei polite de asigurare de viata pentru clienti si dorinta de a beneficia de avantajele unei expertize regionale. Centrul Regional de Servicii va fi localizat in Cluj-Napoca.

Primele tari din zona Europei Centrale unde ING opereaza care vor muta o parte din departamentele Operatiuni, Financiar si IT in Centrul de la Cluj sunt Cehia si Slovacia. Procesul de tranzitie va incepe din ultimul trimestru al lui 2010.

Clientii ING de asigurari de viata din Romania nu vor fi afectati in niciun fel de acesta schimbare. ING Romania va avea in continuare un rol important in divizia de asigurari ING Europa Centrala si va fi parte din acest motor de dezvoltare.

Ce este Centrul Regional de Servicii?
Scopul acestui centru este de a rationaliza functiile organizatiei pentru a asigura o livrare eficienta a serviciilor necesare. Centrul Regional de Servicii reprezinta mai mult decat o centralizare sau consolidare a activitatilor similare intr-o singura locatie. Inseamna derularea acestor activitati de servicii pentru clienti ca o afacere de sine statatoare si livrarea acestora la costuri si calitate competitive.

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu