Ce se va intampla cu angajatii, clientii si unitatile Millennium Bank dupa preluarea de catre OTP Bank

Cei care au credite la Millennium Bank vor continua sa le ramburseze in aceleasi conditii, pana la scadenta, chiar si dupa ce contul aferent creditului se va transfera la OTP Bank. La fel se va intampla si cu celelalte produse si servicii ale bancii.

Dupa incheirea tranzactiei prin care OTP Bank a preluat Millennium Bank, toata lumea se intreba ce se va intampla in continuare: clientii vor sa stie daca-si vor putea pastra in aceleasi conditii produsele si serviciile, iar angajatii daca vor mai fi mentinuti pe aceleasi posturi, daca nu cumva o parte dintre ei sunt in pericol de a fi dati afara in urma inchiderii unor unitati.

Seful OTP Bank, Lazslo Diosi, promite ca in privinta clientilor Millennium Bank, acestia vor beneficia in continuare de aceleasi servicii de calitate ca in prezent si in aceleasi conditii. De altfel, conform prevederilor contractuale, produsele si serviciile nu pot fi modificate in urma procesului de trecere a acestora la alta banca.

Cu alte cuvinte, cei care au credite la Millennium Bank vor continua sa le ramburseze in aceleasi conditii, pana la scadenta, chiar si dupa ce contul aferent creditului se va transfera la OTP Bank. La fel se va intampla si cu celelalte produse si servicii ale bancii.

Fireste ca in momentul in care un produs ajunge la scadenta, clientii Millennium vor putea sa-l innoiasca, intrucat seful OTP Bank spune ca va pastra in continuare totate produsele si serviciile Millennium, doar ca acestea vor prelua marca OTP Bank. In plus, clientii Millennium Bank vor beneficia si de servicii si produse noi ale OTP Bank, care nu existau in oferta bancii portugheze.

Va fi o selectie a celor mai buni angajati din ambele banci

In ceea ce-i priveste pe angajatii Millennium Bank, acestia au ceva motive de ingrijorare, dar nu mai multe decat cei ai OTP Bank, dupa cum spune Laszlo Diosi. Asta pentru ca procesul de integrare a Millennium in OTP Bank nu presupune pur si simplu inlocuirea angajatilor Millennium cu cei ai OTP, ci va fi o selectie a celor mai buni din ambele banci.

In procesul de integrare, care va dura 1 an, vom selecta pentru noua banca cei mai buni oameni, atat de la Millennium cat si de la OTP, astfel incat sa rezulte o banca mai buna”, spune Diosi.

E important de precizat ca nu consideram aceasta tranzactie ca o preluare de active, pentru ca valoarea Millennium nu este data doar de active, cat mai ales de angajati, de procese, reteaua. Vom selecta ce e mai bun atat din OTP cat si in Millennium si speram ca rezultatul va fi unul foarte bun”, a adaugat el.

Noi punem mare pret pe angajatii unei banci, pentru ca, dupa cum stim, valorea unei banci este data de oamenii care lucreaza acolo. Clientii lucreaza cu angajatii bancii, cu oameni. Daca pierdem oamenii, pierdem si businessul, de aceea vream sa selectam cei mai buni oameni pentru procesul de integrare”, explica Diosi.

Cate unitati Millennium Bank vor mai ramane?

Acest proces de integrare presupune si eliminarea suprapunerilor rezultate in urma unificarii celor doua banci: atat in cazul retelei de unitati (cand vor fi doua unitati una langa alta) cat si a proceselor si echipamentelor de operare.


Vezi stirea integral pe Bancherul.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu