Aplicatia Home Bank de la ING nu functioneaza pe telefoanele mobile; nu merg nici platile cu telefonul prin INGPay

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, nu functioneaza in prezent, conform plangerilor clientilor, confirmate de banca, pe site-ul propriu, printr-un anunt la starea serviciilor: "momentan serviciul HomeBank mobile este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori". (vezi foto)

Ulterior, ING a modificat anuntul, precizand ca nu functioneaza nici platile cu telefoanele mobile, prin INGPay, pentru telefoanele cu Android.

Aplicatia web Home Bank si platile cu carduri nu au probleme.

Ca intotdeauna, clientii ING s-au plans ca nu au fost anuntati de problema privind functionarea aplicatiilor, nici macar pe Facebook, astfel ca au fost pusi in situatii neplacute, de a nu putea utiliza aplicatia sau de a nu putea face plati cu telefonul.

"Nu se poate sa avem vreun fel de notificari cand ceva nu merge? Cand aveti de gand sa impementati ceva?", a intrebat un client.

Raspunsul ING: "starea serviciilor poate fi urmarita pe siteul ING.ro."

ING nu a postat pe Facebook niciun anunt prin care sa-si previna clientii ca nu pot folosi Home Bank si INGPay.

Clientii ING s-au plans ca "dupa ultimul update, nu am mai putut intra in aplicatia mobila".

ING i-a sfatuit pe cei care au reclamat, pe Facebook, ca nu pot folosi Home Bank, "sa faci un clear cashe si clear data, apoi sa reinstalezi aplicatia din nou. Daca telefonul este rootat, momentan aplicatia de HB nu mai este disponibila."

Clientul ING, care a incercat fara succes sa faca o plata cu telefonul, a replicat ca "telefonul nu este nici rebootat, am facut ce mi-ati spus dar cardul virtual inca nu functioneaza..."

Alt client ING reproseaza bancii: "ati busit iarasi aplicatia de Android. Ecran negru si atata tot, si dupa reinstalare. La voi la call center nimeni nu stie nimic si lor totul le functioneaza perfect...".

O alta persoana se plange ca la call center i s-a spus ca "nu va merge aplicatia din cauza ca OS-ul (sistemul de operare) telefonului nu este cel original." El spune insa ca Android este up to date si original 100%. "Poate totusi va treziti si anuntati oficial ca aveti probleme".

"Ati lansat un update care a blocat aplicatia de mobile?", intreaba cineva retoric.

ING, o banca exclusiv online, fara casierii, intampina frecvent probleme cu aplicatia Home Bank.


Citeste articolul integral pe Bancherul.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu