Aderarea afecteaza si piata creditelor de consum

Jiri Rizek, director retail la Flamingo International a declarat ieri, cu ocazia lansarii unui card co-brand Cetelem-Flanco, ca piata creditelor de consum este afectata de integrarea in Uniunea Europeana.

“Exista o anumita temere, ca piata a ramas putin in urma si ca nu se mai cheltuie atat de mult, insa cred ca este vorba mai degraba de un fenomen specific aderarii la Uniunea Europeana, prin care au trecut si statele vecine”, a precizat Rizek. El se declara optimist ca lucrurile vor evolua promitator in continuare.

Anul acesta este un an special, din aceasta privinta, a precizat si directorul Cetelem, Philippe Foursy. El estimeaza ca pana la sfarsitul anului soldul creditelor acordate de companie va ajunge la 140 de milioane de euro. “Ramanem la estimarile initiale, insa speram ca dupa vanzarile din decembrie, in ianuarie sa avem surprize placute in privinta rezultatelor”, a adaugat el.

Foursy a mai precizat ca la inceputul anului viitor va fi lansat un nou card co-branded, Cetelem-Flamingo.

Vasile COMAN

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu