Ghiseul Bancar

CEC Bank are o noua aplicatie de mobile banking, CEC App, cu creditare online

CEC Bank a relansat aplicația de mobile banking sub un nume nou - CEC App și cu un design modern, îmbunătățit și funcționalități noi: creditare online. Din Mobile Banking se pot contracta credite de nevoi personale, printr-un flux scurt, fără documente suplimentare și cu acordare pe loc, se arata intr-un comunicat al bancii.

Comunicatul CEC Bank:

67,9% dintre utilizatorii de Internet folosesc Mobile și Internet Banking

67,9% dintre utilizatorii români de internet folosesc serviciile bancare online - internet banking sau mobile banking. Două treimi dintre aceștia folosesc serviciile bancare digitale în mod uzual - săptămânal sau chiar mai des, iar restul de o treime sunt ocazionali, rezultă dintr-un sondaj realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro.

63,6% dintre respondenți au obiceiul să țină evidența veniturilor și cheltuielilor și își urmăresc bugetul lunar. Și, odată cu dezvoltarea serviciilor de Internet și Mobile banking, acest lucru este mult mai ușor, aplicațiile bancare digitale oferind o perspectivă de ansamblu asupra soldurilor și asupra veniturilor și cheltuielilor.

”Anul trecut CEC Bank și-a dublat numărul de utilizatori de Mobile Banking. În medie, fiecare utilizator intră în aplicație pentru a-și verifica soldurile o dată la 4 zile și realizează operațiuni odată pe lună. Pentru a oferi acces clienților mai repede și mai ușor la situația lor financiară, am relansat aplicația de mobile banking sub un nume nou – CEC App și cu un design modern, îmbunătățit și funcționalități noi: creditare online. Din Mobile Banking se pot contracta credite de nevoi personale, printr-un flux scurt, fără documente suplimentare și cu acordare pe loc”, declară Mugur Podaru, Director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.

În noul CEC App, utilizatorii au acces cu un singur tap/click pe ecran la toate informațiile despre conturile și produsele lor bancare. Totodată, prin funcționalitățile de open banking, clienții au acces la o situație financiară agregată a conturilor pe care le dețin la principalele bănci din sistem. Iar pentru conturile de la anumite bănci se pot iniția și plăți direct din CEC App. De asemenea, utilizatorii eligibili ai serviciilor de Mobile Banking pot aplica pentru creditul de nevoi personale direct din aplicație și primesc răspunsul și banii pe loc.

Utilizarea instrumentelor bancare moderne, conform sondajului:

- 60,5% dintre cei chestionați susțin că au făcut plăți cu cardul pentru cumpărături online în ultimele trei luni

- 25,3% dintre respondenți folosesc deja portofelele digitale Google Pay / Apple Wallet pentru plata produselor cu cardul, direct de pe telefon

- 50,4% dintre români susțin că folosesc în fiecare lună cardul sau un cont bancar pentru plata facturilor lunare

Pentru plata produselor și serviciilor la magazine, 28,3% dintre respondenți preferă plata cu cardul, 40,1% dintre aceștia folosesc atât cardul cât și numerarul. 31,6% dintre respondenți preferă în continuare plățile cash.

Sondajul privind situația financiară a românilor a fost realizat de CEC Bank în parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro, în luna martie, pe un eșantion de aproape 1.400 de respondenți din toată țara, reprezentativ pentru utilizatorii de internet. 60,3% dintre respondenți sunt salariați, 44,2% au declarat venituri între 2.500 lei și 5.000 de lei, iar aproape jumătate – 46,9% - sub 2.500 de lei lunar. 38,1% dintre cei chestionați  au vârsta cuprinsă între 25 și 40 de ani, 36% au studii superioare și puțin peste 13% studii postuniversitare. 

Despre CEC Bank

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 50,6 miliarde lei, la sfârșitul lui 2021.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking, mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.