Ghiseul Bancar

Vodafone nu vrea sa-mi anuleze o factura pentru un contract reziliat. Ce pot sa fac?

"Am abonament la Vodafone de mai bine de 5 ani. Pana acuma sa zic ca nu am avut probleme.

În urma cu o luna am fos sunat de către un reprezentant Vodafone pt a-mi prezenta o noua oferta, după lungi discuți am fost convinsa sa mai închei încă 2 abonamente pe lângă cel existent. În câteva zile am constatat ca nu este ce mi sa- propus și am cerut rezilierea contractelor și returnarea dispozitivelor înapoi.

Mi s-a confirmat ca s-au reziliat contractele cele noi și surpriza a fost ca mi sa facturat abonamentul pe care îl
dețineam plus cele 2 abonamente. După zile de sunat și discuții peste discuții.

Nu vor sa îmi scadă factura pe motivul ca nu se poate face nimic și eu sunt obligata sa plătesc pt niște servicii de
care eu nu am beneficiat", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.


 Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro

 

Stimata doamna,

Vodafone trebuie sa anuleze factura emisa pentru toate cele trei abonamente, din moment ce au fost reziliate contractele pentru cele doua abonamente noi, de care nu ati beneficiat.

In consecinta, Vodafone trebuie sa anuleze ultima factura si sa emita o noua factura, doar pentru serviciile vechiului abonament.

Pentru ca Vodafone a refuzat sa anuleze factura, in urma discutiilor avute, trebuie sa depuneti o reclamatie la Vodafone, in care sa solicitati anularea ultimei facturi si emiterea unei noi facturi, doar pentru vechiul abonament.

Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail (persoane.fizice_ro@vodafone.com), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.

„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.

Nu uitati sa cereti numarul de inregistrare a reclamatiei.

Vezi aici raspunsul integral

Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici  si te ajutam.