Ghiseul Bancar

Romanii au incredere in Provident, arata un studiu

În urma unui proces complex de selecţie realizat de specialişti din industrie şi de 1.500 de consumatori români participanţi la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands România, Provident a răspuns criteriilor de evaluare: încredere, leadership şi dinamism.

Provident a primit votul de încredere al românilor și a fost selectat ca fiind un Superbrand în România și recunoscut printre companiile cu un capital de imagine puternic, în cadrul celei de-a opta ediții a Superbrands, anunta Provident intr-un comunicat, in care se mai mentioneaza urmatoarele: 

În urma unui proces complex de selecție realizat de specialiști din industrie și de 1.500 de consumatori români participanți la studiul Ipsos realizat pentru Superbrands România, Provident a răspuns criteriilor de evaluare: încredere, leadership și dinamism. Astfel, distincția Superbrand confirmă recunoașterea Provident ca fiind un brand de încredere, care reușește să se diferențieze într-o piață competitivă. 

De la deschiderea în 2006 a primei sucursale în România, Provident a construit pas cu pas un brand care a câștigat încrederea clienților și care a dat dovadă de responsabilitate, claritate și transparență în relația cu ei.

Astfel, aproape 70% dintre clienții noștri au revenit dupa achitarea primului împrumut și au ales în continuare produsele și serviciile Provident. Aproximativ o treime dintre clienți au luat deja al cincilea împrumut, ceea ce reprezintă recunoașterea relației de încredere, înțelegere și responsabilitate financiară pe care compania a construit-o cu aceștia. 

,,Brandul Provident este construit din poveștile clienților noștri. I-am întrebat, i-am ascultat și ne-am adaptat mesajele, produsele și serviciile în funcție de nevoile lor în continuă schimbare. Știm ce este important pentru ei și știm când merită să facă un pas înainte, așa că analizăm constant evoluția preferințelor, situației financiare, nevoilor ce îi determină să facă un împrumut, planurilor lor de viitor – este important pentru noi nu doar sa le oferim produse potrivite, dar și să ne asigurăm că împrumutul nu va fi pentru ei o povară. Credem în oportunitățile lor curente, nu într-un viitor tot amânat. Clienții noștri se orientează din ce în ce mai mult spre investiții în prezent, cu beneficii pe termen mediu și lung. Ne propunem ca evoluția brandului Provident să fie la fel de cursivă ca și până acum și ne angajăm să oferim mereu produse potrivite nevoilor clienților noștri”, a declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident. 

Anul 2017 a fost, pentru Provident, un an al recunoașterii profesionalismului și eficienței în definirea și implementarea strategiilor de marketing. Compania a câștigat Bronze Effie Award la categoria Sustained Success pentru rezultatele campaniilor de marketing desfășurate în perioada 2013-2016 sub platforma de comunicare ,,Când este important pentru tine”. Brandul a fost recunoscut pentru modul în care comunicarea și structura de produse au fost adaptate în permanență pentru ca Provident să fie relevant pentru categorii tot mai extinse de clienți. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și implementat de The Institute. 

Festivalul internațional Golden Hammer, cu o tradiție de aproape 30 de ani și peste 25 de țări participante anual, a recunoscut cu diplomă campania „Apeluri fericite” la categoria PR.

„Proiectul a pornit inițial de la dorința companiei de a recunoaște eforturile operatorilor din Departamentul de Relații cu clienții care, în perioada sărbătorilor, răspund cu aceeași dedicare ca în orice zi din an, solicitărilor de împrumut, mai urgente și mai importante ca niciodată. Ei sunt cei care, și în Ajunul Crăciunului, înțeleg să pună pe primul loc nevoile clienților”, a mai declarat Marilena Bârliga, Director de Marketing Provident.

Prin recunoașterea brandului de către consumatori, dar și de către specialiști, Provident se remarcă între companiile din industria financiară, atât prin unicitatea produselor și serviciilor pe care le oferă clienților, cât și prin comunicarea comercială coerentă și eficientă.

Despre Provident Financial România 

Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanți furnizori de credite la domiciliu din Europa.

Grupul are 2,6 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum și în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și una dintre cele mai puternice companii internaționale listate la Bursa din Londra.

Din 2006, Provident a investit în România aproape 300 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 80 de milioane de euro. Începând cu 2016, compania a devenit cel mai mare angajator britanic din România, cu aproape 3.000 de angajați și este unul dintre cei mai mari angajatori din țara noastră.

Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială - programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate - în care a investit până acum aproape 1 milion de euro.