Ghiseul Bancar

Noile pachete de cont curent ale CEC Bank contin si aplicatia de mobile banking

Noile pachete de cont curent ale CEC Bank contin si aplicatia de mobile banking

CEC Bank isi extinde gama de produse si servicii bancare prin lansarea a doua noi pachete operationale: Pachetul “Beneficiu Plus", destinat persoanelor fizice majore si Pachetul “Independent Plus”, dedicat tinerilor cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani, anunta banca intr-un comunicat, in care mai precizeaza urmatoarele:

In completarea pachetelor de baza, noile solutii de gestionare a lichiditatilor includ acum si serviciul CEC Bank Mobile Banking. Lansat la inceputul anului, acest serviciu reuneste principalele beneficii asteptate de clienti: simplitate, accesibilitate si tehnologie moderna.

Astfel, pachetele “Beneficiu Plus” si “Independent Plus” contin urmatoarele produse si servicii:

- Contul curent in lei;
- Cardul de debit cu circulatie internationala, ce permite tranzactii securizate pentru comert electronic prin serviciul 3D Secure si plata facturilor de utilitati in reteaua de ATM-uri CEC Bank; 
- Serviciul de Internet Banking CEConline;
- Serviciul Info SMS;
- Serviciul CEC Bank Mobile Banking.

Suplimentar, Pachetul “Beneficiu Plus” include si Serviciul Direct Debit Intrabancar.

Pachetele operationale ”Beneficiu Plus” si ”Independent Plus” se adreseaza atat clientilor actuali ai bancii, cat si clientilor noi, oferind beneficii multiple: costuri reduse, documentatie simplificata, securitate sporita a tranzactiilor efectuate.

Prin serviciile Internet Banking CEConline si CEC Bank Mobile Banking, clientii beneficiaza de mobilitate, confort si securitate, dar si de economie de timp si de bani, prin reducerea cu 50% a comisioanelor percepute fata de cele standard. In plus, cu ajutorul serviciului Info SMS, clientii sunt in permanenta informati despre tranzactiile efectuate pe card si soldul disponibil, prin intermediul mesajelor primite pe telefonul mobil.

"Din anul 2015, momentul lansarii pachetelor de produse si servicii destinate clientilor persoane fizice, aproape 50.000 clienti CEC Bank au optat pentru aceasta solutie simpla, integrata si avantajoasa de gestionare a banilor. Ne bucuram sa extindem aceasta gama prin includerea noului serviciu CEC Bank Mobile Banking, o solutie de ultima generatie, eficienta si avantajoasa, ce aduce un plus de accesibilitate si siguranta in gestionarea disponibilitatilor banesti", a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte Director General CEC Bank.

Mai multe detalii despre produsele si serviciile din oferta CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.