Ghiseul Bancar

UNIQA Asigurari lanseaza UNIQAgent in Romania

UNIQA Asigurări lansează UNIQAgent, un concept de business inovator pentru piața de asigurări din România, menit să ofere angajaților și intermediarilor în asigurări cu experiență, oportunitatea de a-și dezvolta propria afacere, devenind parteneri exclusivi.

UNIQA Asigurări, redefinește astfel, canalele de vânzare în asigurări din România, transformând pe cei mai buni vânzători, printr-o soluție foarte atractivă, în antreprenori de succes.

Bazat pe un concept antreprenorial având cateva similitudini cu ideea de franciză, UNIQAgent modifică relația clasică angajator – angajat într-o relație de tip partener – partener, propunând o situație de tip “win-win”, cu beneficii de ambele părți.
Noul canal de vânzări, denumit în România UNIQAgent, constă în dezvoltarea unei rețele de parteneri exclusivi UNIQA Asigurări și estimăm că va atinge un volum de prime brute subscrise de 85 milioane RON (circa 19,8 mil Euro) până în 2012, prin aproximativ 200 operatori (UNIQAgenți).

Noul concept a fost lansat încă din anul 1999 în Austria și s-a dovedit a fi unul de succes, contribuind în proporție de 40 % la volumul de prime brute subscrise în 2008.
România este în acest moment prima din rândul țărilor emergente UNIQA unde se va implementa acest concept.

"ÃŽn România, intenționăm să investim pentru dezvoltarea acestui canal aproximativ 4 milioane de Euro în următorii 5 ani", spune Alfred Vlcek, Vicepreședinte UNIQA Asigurări. "Ca și în Austria, sperăm că acest proiect va avea o contribuție importantă la dezvoltarea spiritului antreprenorial și la dezvoltarea clasei de mijloc, lucru cu atât mai important acum, în perspectiva crizei. Din punctul nostru de vedere, acest lucru ține nu doar de guvernele centrale și locale, ci și de marile companii private care pot stimula dezvoltarea business-urilor mai mici".

Partenerii exclusivi UNIQA vor beneficia de suport logistic, de marketing și de instruire din partea companiei, UNIQA Asigurari acoperind cheltuielile de promovare, precum și o parte din cheltuielile legate de locație, de suport pentru IT & comunicații. UNIQA va asigura, de asemenea, training-uri și transfer de know-how către personalul angajat al partenerilor exclusivi.

Pe lângă oportunitatea de a câștiga venituri substanțiale dintr-o afacere proprie și stabilă pe termen lung, având garanția unui brand recunoscut la nivel internațional, partenerii exclusivi vor beneficia de autonomie și independență în dezvoltarea portofoliului.

"Cazurile de succes din Austria arată că un partener exclusiv UNIQA poate ajunge la o cifră de afaceri anuală foarte importantă și la un profit foarte bun" spune Florin Călin, Director Național Rețea Parteneri Exclusivi UNIQA Asigurări. "Ne așteptăm ca și în România acest concept să se bucure de succes, mai ales că vorbim despre o situație de tip “win-win” și sperăm să dezvoltăm cât mai multe astfel de parteneriate", adaugă Florin Călin.

Despre UNIQA

UNIQA Group Austria este unul din cele mai mari grupuri de asigurare din Europa Centrală, care îmbină în mod conștient individualitatea sa austriacă cu statura sa europeană. ÃŽn cei 10 ani de la formarea sa, UNIQA Group s-a poziționat rapid pe piața locală, dar și pe cea centrală și est europeană. ÃŽn ultimii ani, lista țărilor în care activează a fost extinsă și include în prezent Slovenia, România, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, Serbia, Ucraina, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Polonia, Italia, Elveția, Germania, Liechtenstein, precum și Albania, Macedonia, Kosovo și Muntenegru.

UNIQA a înregistrat în prima jumatate a anului 2009 un volum de prime brute subscrise de 2,955 miliarde EURO. Tot în aceasta perioada, UNIQA Group a avut un profit de 35 milioane EURO.

Având aproximativ 17.500 angajați, 7 milioane clienți și aproape 15 milioane polițe în 20 de piețe regionale, UNIQA este printre cele mai dinamice grupuri din Europa Centrală.
UNIQA a fost desemnat “The most trusted brand” de către Readers Digest atât în Austria, cât și în majoritatea țărilor europene.