Adaugare cont beneficiar la distanta imposibil

Buna ziua,

sunt abonata la serviciul BRD internet banking si nu am dreptul de a adauga un beneficiar (contul meu din strainatate) pentru a-mi putea face apoi un transfer pe internet.

- Banca (serviciul clienti) nu raspunde la telefon, am incercat de 2 ori (chiar daca am asteptat 30 respectiv 40 de minute);
- nu imi pot da acces la mobile banking (aplicatie care imi permite sa adaug manual un beneficiar in lista mea);
- nu imi pot trimite (acasa in Romania) nici tokenul necesar pentru a avea mai multe drepturi pe abonamentul internet banking
- sunand la agentia unde am contul (Campeni, judetul Alba) nu accepte un document notarial, in cazul in care cer mamei mele sa imi adauge acest cont beneficiar (fara ca ea sa faca transferuri);
- nu mai am nici o solutie, ori un abonament internet banking (banca la distanta) ar trebui sa aiba toate functionalitatile complete. Ce rost ar avea sa am dreptul sa fac transferuri, daca nu pot completa o lista de beneficiari (fiind la distanta).

Va multumesc pentru orice sfat sau idee,
chiar nu stiu cum sa rezolv, si chiar nu pot sa ma deplasez fizic pana in fata ghiseului, doar pentru a adauga un nou cont beneficiar in lista...

0 comentarii

Posteaza un comentariu