Tag: telefon

Cum pot folosi aplicatia Raiffeisen Smart Mobile pe alt telefon?

"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.

Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.

De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.

Pot sa renunt la un telefon comandat pe site-ul Flanco, prin card Cetelem?

"Buna seara,

Am găsit intamplator adresa dvs de email cautand pe google informatii despre Cetelem. Va rog sa ma scuzati daca nu mai este de actualitate am vazut ca dvs. Puteti ajuta referitor la Cetelem si „probleme” cauzate de acestia.

In data de 10.10.2021 am comandat un telefon de pe site-ul Flanco.ro aceștia avand parteneriat cu cei de la Cetelem. Ca metoda de plata am optat pentru plata in rate Cetelem. Am fost redirectionata pe pagina celor de la Cetelem unde am urmat toate demersurile pentru a incheia contractul in cauza. Fiind într-o zi de duminică cererea a fost doar preaprobata urmand sa primesc răspuns in maxim 24 de ore.

CEC Bank extinde transferurile de bani cu numarul de telefon in loc de IBAN catre ORICE banca din Romania

Prin aplicația de Mobile Banking a CEC Bank, clienții pot face acum transferuri către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Cel mai slab semnal la telefon il are Vodafone, reclama clientii

Vodafone are cel mai slab semnal 4G la telefon, se plang clientii firmei de telefonie, care spun ca se vor muta in alte retele, precum Digi, Telekom sau Orange.

Raiffeisen Bank este reclamata de clienti ca nu vrea sa le inchida conturile prin telefon sau online, ci doar printr-o cerere scrisa, intr-o sucursala

"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)

Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie?

"Buna ziua! Cu respect pentru munca voastra depusa si pentru suportul neconditionat oferit de voi.

Am achizitionat un telefon (Iphone XS MAX) de la Flanco, cu credit de la CETELEM. Avand in vedere specificatiile consemnate pe site-ul Flanco si pe site-ul Apple, telefonul ar trebui sa fie rezistent la apa (2m adancime; 30 minute - certificat IP68).

Aplicatia Home Bank de la ING nu functioneaza pe telefoanele mobile; nu merg nici platile cu telefonul prin INGPay

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, nu functioneaza in prezent, conform plangerilor clientilor, confirmate de banca, pe site-ul propriu, printr-un anunt la starea serviciilor: "momentan serviciul HomeBank mobile este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori".

Pot renunta la creditul de la Flanco?

"Buna ziua! Am fost ieri la Flanco si am facut un credit pt un telefon, mai pot renunta la creditul respectiv?"intreaba un cititor.

"Mentionez ca inca nu am semnat toate foile si nu am primit telefonul sau sa ma folosesc de bani de pe cardul de cumpărături.

Mi.am dat seama ca dobanda este exagerat de mare adica telefonul costa 4300 si eu as da in termen de 24 de luni 7000 si nu vreau.

Am semnat 3 foi probabil prelucrarea datelor și ce mai dau ei pe acolo.

Deci mai am sansa sa renunț (reziliez) ?"

Raspuns Reclamatiibanci.ro

Nu va luati telefon de la Vodafone! Sa vedeti ce am patit eu

Am crezut ca fac o afacere daca-mi iau un telefon de la Vodafone pe abonament, fiind clientul lor de peste 20 de ani. Mare greseala am facut! Va povestesc si voua ce am patit, ca sa nu cadeti in aceeasi capcana.

Probleme la accesarea myBRD Net de pe telefon: nu se poate introduce parola

Mai multi clienti ai BRD s-au plans la Reclamatiibanci.ro ca nu-si mai pot accesa conturile de pe telefoanele mobile, prin intermediul site-ului mybrdnet.ro, intrucat nu le mai apare fereastra unde trebuie sa introduca parola.