Tag: telefon

Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie?

"Buna ziua! Cu respect pentru munca voastra depusa si pentru suportul neconditionat oferit de voi.

Am achizitionat un telefon (Iphone XS MAX) de la Flanco, cu credit de la CETELEM. Avand in vedere specificatiile consemnate pe site-ul Flanco si pe site-ul Apple, telefonul ar trebui sa fie rezistent la apa (2m adancime; 30 minute - certificat IP68).

Aplicatia Home Bank de la ING nu functioneaza pe telefoanele mobile; nu merg nici platile cu telefonul prin INGPay

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, nu functioneaza in prezent, conform plangerilor clientilor, confirmate de banca, pe site-ul propriu, printr-un anunt la starea serviciilor: "momentan serviciul HomeBank mobile este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori".

Pot renunta la creditul de la Flanco?

"Buna ziua! Am fost ieri la Flanco si am facut un credit pt un telefon, mai pot renunta la creditul respectiv?"intreaba un cititor.

"Mentionez ca inca nu am semnat toate foile si nu am primit telefonul sau sa ma folosesc de bani de pe cardul de cumpărături.

Mi.am dat seama ca dobanda este exagerat de mare adica telefonul costa 4300 si eu as da in termen de 24 de luni 7000 si nu vreau.

Am semnat 3 foi probabil prelucrarea datelor și ce mai dau ei pe acolo.

Deci mai am sansa sa renunț (reziliez) ?"

Raspuns Reclamatiibanci.ro

Nu va luati telefon de la Vodafone! Sa vedeti ce am patit eu

Am crezut ca fac o afacere daca-mi iau un telefon de la Vodafone pe abonament, fiind clientul lor de peste 20 de ani. Mare greseala am facut! Va povestesc si voua ce am patit, ca sa nu cadeti in aceeasi capcana.

Probleme la accesarea myBRD Net de pe telefon: nu se poate introduce parola

Mai multi clienti ai BRD s-au plans la Reclamatiibanci.ro ca nu-si mai pot accesa conturile de pe telefoanele mobile, prin intermediul site-ului mybrdnet.ro, intrucat nu le mai apare fereastra unde trebuie sa introduca parola.

Cat trebuie sa astepti la call-center-ul unei banci sa-ti raspunda cineva si sa-ti dea o informatie gresita?!

Am sunat astazi, in jurul orei 14, la patru banci (BCR, BRD, Banca Transilvania si CEC Bank), pentru a rezolva problema unui roman care lucreaza in Anglia, detinator de card Barclays, care a intrebat la Reclamatiibanci.ro daca poate sa-si scoata toti banii deodata de pe card, la ghiseul unei banci romanesti, atunci cand vine acasa de sarbatori, intrucat retragerile de la bancomate sunt limitate la anumite sume pe zi. (vezi aici intrebarea)