Tag: reclamatie

Probleme la accesarea myBRD Net de pe telefon: nu se poate introduce parola

Mai multi clienti ai BRD s-au plans la Reclamatiibanci.ro ca nu-si mai pot accesa conturile de pe telefoanele mobile, prin intermediul site-ului mybrdnet.ro, intrucat nu le mai apare fereastra unde trebuie sa introduca parola.

TBI Bank m-a raportat la Biroul de Credit, desi am refinantat contractul de credit. Ce pot sa fac?

"Am fost raportata catre Biroul de Credit de catre TBI Bank desi am refinantat contractul si mi-au spus ca vor corecta eroarea, dar nu au facut-o ...ce as avea de facut? Am facut cerere in scris, am trimis prin email si verbal la telefon, dar degeaba", se plange un cititor la Reclamatiibanci.ro.

Daca nu am achitat nimic la un credit BRD din 2013 este prescris?

"Buna ziua, as dori sa stiu daca nu am mai achitat nimic la un credit la BRD din 2013, acest dosar este prescris? Somații de plata nu am primit. Dar astăzi bucuria: in posta, somație de plata de la Fortunato pt BRD", intreaba un cititor al Reclamatiibanci.ro, publicatie dedicata rezolvarii problemelor clientilor si educatiei financiare.

Este legal ca BRD sa-mi opreasca aproape 2/3 din salariu pentru datorii la BEJ?

"Am 4 datorii. Pe data de 10 aprilie mi s-a virat salariul in cont la BRD si cand am deblocat contul nu aveam in cont din 1230 lei decat 540 lei, restul a fost retinut pentru datoriile la bej. Este legal sa se opreasca aproape 2/3 din salariu?", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.

BCR mi-a cerut 200 de lei sa inchid un cont inactiv. E corect si legal?

"Buna ziua. Am rugamintea daca este posibil sa ma lamuriti in urmatoare problema. Am avut cont deschis la banca BCR, cont pe care nu il mai folosesc din 2016...in 04.2016 a expirat si cardul, iar de atunci nu am mai facut nici o tranzactie.

Raiffeisen Bank primeste tot mai multe reclamatii de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clientii sai au crescut cu 12% (8.659) anul trecut, la un total de 76.828, fata de 68.169 de sesizari primite in anul precedent si 59.915 in 2015, majoritatea (86%) fiind rezolvate in favoarea clientilor, conform datelor prezentate de banca.

S-au inmultit reclamatiile la Biroul de Credit: cum va puteti sterge restantele, in cazul raportarii ilegale

Cei care au avut restante la credite si au fost raportati la Biroul de Credit fara sa fie anuntati in prealabil sau daca inscrierea datelor a fost facuta gresit pot cere bancilor sau IFN-urilor sa le stearga respectivele inregistrari, pentru a putea obtine un nou imprumut, iar in cazul unui refuz se pot adresa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor Personale (ANSPDP).

Pacaleala creditelor online cu 0% dobanda

Unele Institutii Financiare Nebancare (IFN) care acorda credite online promit ca acorda credite cu 0% dobanda, insa oferta este valabila doar daca banii se ramburseaza la termen, in caz contrar fiind aplicate retroactiv dobanzi foarte ridicate, plus penalizari de intarziere.

Banca Romaneasca, acuzata de abuz si santaj de catre un client, pus sa achite comisioane uriase, de 1.000 de lei, desi nu erau prevazute in contractul de credit

Banca Romaneasca, subsidiara locala a bancii grecesti National Bank of Greece (NBG), care-si cauta in prezent un cumparator, este acuzata de abuz si santaj de catre un client, pus sa plateasca doua comisioane foarte mari, de cate 500 de lei fiecare, desi nu erau prevazute in contractul de credit.

Situatie absurda in cazul popririi conturilor: la unele banci nu-ti poti plati rata la credit

Pe site-ul Reclamatiibanci.ro, dedicat educatiei financiare si rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora, primim o sumedenie de reclamatii si intrebari referitoare la problema popririi conturilor bancare in cadrul procesului de executare silita.