Tag: reclamatie

Romanii reclama bancile si IFN-urile mai mult la CSALB decat la ANPC, pentru ca pot obtine beneficii din renegocierea contractelor

Clienții băncilor și IFN-urilor au început să prefere Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) pentru a-și rezolva problemele cu băncile și IFN-urile, în locul unei reclamații la Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că pot obține beneficii din renegocierea contractelor.

Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri pentru renuntarea la contract inainte de termen (decizie definitiva a judecatorilor, la cererea ANPC)

Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri celor care vor sa inchida contractul inainte de termenul stabilit initial, de 1 sau 2 ani, si sa se porteze intr-o alta retea de telefonie, pentru a beneficia de servicii mai bune si mai ieftine sau sa renunte la numarul de telefon respectiv, a stabilit Curtea de Apel Bucuresti, printr-o decizie definitiva, la cererea Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

ING este reclamata de clienti ca le-a inchis conturile, desi si-au actualizat datele personale

Mai multi clienti ING Bank s-au plans ca banca le-a inchis conturile, motivand ca nu si-au actualizat datele personale, desi ei au facut asta.

Amanarea ratelor la credite poate fi doar un paliativ pentru criza COVID-19: bancile si clientii lor trebuie sa se pregateasca pentru ce se va intampla ulterior

Multi clienti au bancilor care ne-au cerut ajutorul si sfatul cu privire la amanarea ratelor la credite s-au aratat ingrijorati cu privire la doua mari probleme:

1. Faptul ca amanarea ratelor inseamna un cost suplimentar;

2. Ce se va intampla dupa ce se termina perioada de amanare, cand, pe de o parte, vor trebui sa plateasca o rata mai mare, iar pe de alta viitorul ramane nesigur, adica nu stiu daca vor mai avea loc de munca, iar daca vor avea, daca nu cumva salariul va fi mai mic decat acum.

Cum se poarta BRD cu un client in timpul starii de urgenta: i-a luat tot salariul de pe card, fara sa-l anunte

Un cititor ni s-a plans ca BRD i-a luat toti banii din salariu de pe card, fara sa fie avertizat in prealabil, iar acum refuza sa-i restituie macar o parte din ei, pentru a-si putea intretine familia afectata de criza COVID-19.

Clientii BRD reclama ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.

Bancile si IFN-urile ar trebui sa-i stearga din Biroul de Credit pe clientii de buna credinta pe care nu i-au ajutat sa evite restantele la credite

In viata fiecarui om pot aparea probleme la un moment dat, fie de sanatate, cu serviciul sau familia, un accident sau alta urgenta personala care-l impiedica sa-si achite rata la credit intr-o luna, doua sau mai mult, pana se rezolva acea problema.

De altfel, Biroul de Credit mai este cunoscut de oameni si ca baza de date cu rau platnici.

Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie?

"Buna ziua! Cu respect pentru munca voastra depusa si pentru suportul neconditionat oferit de voi.

Am achizitionat un telefon (Iphone XS MAX) de la Flanco, cu credit de la CETELEM. Avand in vedere specificatiile consemnate pe site-ul Flanco si pe site-ul Apple, telefonul ar trebui sa fie rezistent la apa (2m adancime; 30 minute - certificat IP68).

Cum sunt jefuiti utilizatorii de carduri la bancomatele Euronet

Euronet este o firma americana care detine bancomate in toata lumea, inclusiv in Romania, unde are o retea de 500 de ATM-uri, la care pot fi utilizate cardurile bancare pentru retrageri de numerar.

Insa atunci cand folosesti un card emis intr-o anumita tara, de exemplu Romania, la un bancomat Euronet din alta tara, precum Grecia, procesul de retragere a unei sume de bani de pe card are o capcana prin care utilizarii cardurilor sunt taxati exagerat de mult pentru un serviciu infim, denumit de firma "serviciu cu valoare adaugata".

Ferratum nu vrea sa-mi rescadenteze sau sa-mi restructureze creditul. Ce pot sa fac ca sa nu ma raporteze la Biroul de Credit?

"Buna ziua,
Am luat un imprumut de 1000 de lei de la Ferratum, online luna trecuta cu scadenta in 25 iulie, cu 0% dobanda.

Problema e ca am avut niste cheltuieli si nu pot da banii inapoi pana in 25.

Am citit pe site-ul dvs. ca pot cere o reesalonare a creditului, ca nu cumva sa ajung la Biroul de Credit, asa ca am sunat la Ferratum sa ntreb ce se poate face.

Dar nu am rezolvat nimic, mio spus ca nu exista asa ceva, ca de nu platec ma baga la Biroul de Credit pe lista de rau platnici.

Ce ma sfatuiti sa fac?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.