Tag: reclamata

Raiffeisen Bank este reclamata de clienti ca nu vrea sa le inchida conturile prin telefon sau online, ci doar printr-o cerere scrisa, intr-o sucursala

"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)

ING este reclamata de clienti ca le anuleaza cererile de amanare a ratelor conform ofertei initiale, fara costuri, si-i obliga sa accepte OUG 37, pentru a incasa dobanda la dobanda

ING este reclamata de clienti ca le anuleaza cererile pentru amanarea ratelor pe doua luni, conform propriei oferte, prin prelungirea perioadei de creditare, fara a se plati dobanzi si implicit fara ca rata sa creasca, si-i pune sa faca noi cereri, conform OUG 37/2020, care presupune majorarea ulterioara a ratelor.