25 Dec 2020
"Buna ziua! Am un abonament de 2 ani de zile la Vodafone in care am luat si un telefon. Pe langa faptul ca nu am fost anuntata ca am terminat contractul de doua luni, cei de la Vodafone ma taxeaza in ultimele doua luni exagerat de mult (cu 200-300 de lei mai mult decat abonamentul) pe motiv ca am facut cost suplimentar, asta în condițiile in care ar fi trebuit să fiu anuntata atunci cand fac cost. La telefon am primit doar scuze pt faptul ca nu am fost anuntat dar factura tot eu o plătesc!!!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
25 Sep 2020
Clienții băncilor și IFN-urilor au început să prefere Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) pentru a-și rezolva problemele cu băncile și IFN-urile, în locul unei reclamații la Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că pot obține beneficii din renegocierea contractelor.
4 Sep 2020
Este ilegal ca Vodafone sa ceara despagubiri celor care vor sa inchida contractul inainte de termenul stabilit initial, de 1 sau 2 ani, si sa se porteze intr-o alta retea de telefonie, pentru a beneficia de servicii mai bune si mai ieftine sau sa renunte la numarul de telefon respectiv, a stabilit Curtea de Apel Bucuresti, printr-o decizie definitiva, la cererea Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
29 Jun 2020
Justitia a confirmat, printr-o decizie definitiva a Tribunalului Bucuresti, ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii, carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) cu dobanzi mici, insa doar in primul an, dupa care le-a majorat substantial, dupa cum a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in urma sesizarilor asociatiilor de protectie a consumatorilor.
29 Oct 2019
Raiffeisen Bank isi face publicitate inselatoare la creditul de refinantare a altor imprumuturi de nevoi personale de la alte banci, afisand o dobanda care este valabila doar in anumite conditii speciale, dobanda standard fiind mult mai ridicata.
28 Aug 2019
"Buna ziua,
Am luat un imprumut de 1000 de lei de la Ferratum, online luna trecuta cu scadenta in 25 iulie, cu 0% dobanda.
Problema e ca am avut niste cheltuieli si nu pot da banii inapoi pana in 25.
Am citit pe site-ul dvs. ca pot cere o reesalonare a creditului, ca nu cumva sa ajung la Biroul de Credit, asa ca am sunat la Ferratum sa ntreb ce se poate face.
Dar nu am rezolvat nimic, mio spus ca nu exista asa ceva, ca de nu platec ma baga la Biroul de Credit pe lista de rau platnici.
Ce ma sfatuiti sa fac?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
2 Jun 2019
Buna ziua,
Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.
In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.
2 Jun 2019
Buna ziua,
Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.
In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.
9 Aug 2018
Am crezut ca fac o afacere daca-mi iau un telefon de la Vodafone pe abonament, fiind clientul lor de peste 20 de ani. Mare greseala am facut! Va povestesc si voua ce am patit, ca sa nu cadeti in aceeasi capcana.
6 Jul 2018
Mai intai isi arunca momeala, stralucitoare si cu miros puternic, irezistibila: 1.000 de lei cu 0% dobanda. Dupa ce se agata in carlig, victimele nu mai au nicio sansa de a scapa, indiferent de marimea capturii, de starea de sanatate, de legile privind prohibitia clauzelor abuzive din contractele de credit si cele pentru protectia consumatorilor.