Tag: clauza abuziva

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Vodafone l-a taxat nejustificat pe un client, pentru servicii de telefonie inexistente

Vodafone a recunoscut, intr-o scrisoare trimisa unui client, ca a gresit taxandu-l cu aproape 2.000 de lei pentru servicii de comunicatii pe care, in realitate, nu le-a furnizat niciodata acestuia, iar clientul nu le-a utilizat.

Magazinul Vodafone in care angajatii isi bateau joc de clienti a fost inchis

Vodafone a inchis magazinul din centrul Bucurestiului, de pe strada Lipscani, frecventata de foarte multi turisti straini, dar in care angajatii acestuia, inclusiv seful de magazin isi bateau joc de clienti, in loc sa-i serveasca politicos si rapid, pentru ca Vodafone are printre cele mai ridicate tarife dintre firmele de telefonie.

Raiffeisen Bank inca se judeca cu clientii, iar judecatorii constata ca banca are clauze abuzive in contracte, dupa 10 ani de la acordarea creditelor in franci elvetieni

Dupa mai bine de 10 ani de cand Raiffeisen Bank a acordat credite in franci elvetieni, banca se judeca si acum cu clientii sai, care acuza banca nu doar ca i-a expus la un risc valutar ridicat, consecinta fiind dublarea ratelor, ci si ca a inserat in contractele de credit clauze abuzive, precum comisioane mari si dobanzi pe care banca le poate majora dupa cum vrea, nu in functie de indici transparenti.

Cum isi bat joc de clienti angajatii Vodafone

In magazinul Vodafone de pe Lipscani, in centrul vechi din Bucuresti, intra o doamna si se aseaza in spatele meu, la coada. La doar doua dintre cele patru ghisee exista cineva care se ocupa de clienti, dar sunt ocupati cu alte persoane. La o masuta dintre doua ghisee sta insa un alt angajat al Vodafone, in fata unui laptop. Asteptam destul de mult.

Protectia Consumatorilor: Vodafone nu poate cere despagubiri pentru renuntarea la abonamente inainte de termen

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) spune ca firma de telefonie mobila Vodafone nu poate cere clientilor o despagubire in cazul incetarii contractului inainte de expirarea duratei minime contractuale, intrucat aceasta prevedere contractuala a fost considerata o clauza abuziva de o instanta de judecata.

Despagubirea ceruta de Vodafone la portarea numarului in alta retea este ilegala, au decis judecatorii

Prevederea din contractele Vodafone prin care abonatii sunt obligati sa plateasca o despagubire in suma fixa de cateva sute de euro daca vor sa renunte la abonament sau sa porteze numarul in alta retea inainte de expirarea duratei minime a contractului, de regula de 24 de luni, este ilegala, fiind o clauza abuziva, conform unei decizii a Tribunalului Bucuresti, confirmata de Curtea de Apel Bucuresti, care a emis o decizie definitiva in acest sens, la finalul lui 2017.

Vodafone nu are voie sa ceara despagubiri pentru renuntarea la abonament inainte de expirarea duratei minime a contractului, au decis judecatorii

Prevederea din contractele Vodafone prin care abonatii sunt obligati sa plateasca o despagubire in suma fixa de cateva sute de euro daca vor sa renunte la abonament inainte de expirarea duratei minime a contractului, de regula de 24 de luni, este ilegala, fiind o clauza abuziva, conform unei decizii a Tribunalului Bucuresti, confirmata de Curtea de Apel Bucuresti, care a emis o decizie definitiva in acest sens, la finalul lui 2017.

Clauza abuziva in contractele de credit ale BRD: banca si-a rezervat dreptul de a majora dobanzile clientilor, daca apare o lege care-i afecteaza profitul

Pentru banci, un profit cat mai umflat reprezinta in continuare prima prioritate, pentru care sunt dispuse sa incale drepturile clientilor si sa-i exploateze fara scrupule, apeland chiar la procese in justitie.