Tag: cerere

Raiffeisen Bank este reclamata de clienti ca nu vrea sa le inchida conturile prin telefon sau online, ci doar printr-o cerere scrisa, intr-o sucursala

"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)

Intrebari si raspunsuri utile despre OUG 37/2020 privind amanarea ratelor la credite

Va prezentam mai jos raspunsuri utile la intrebari frecvente primite de la cititori despre aplicarea OUG 37/2020 privind amanarea ratelor la credite.

La "Comentarii" puteti sa puneti si alte intrebari daca aveti nelamuriri sau aveti nevoie de ajutor pentru amanararea ratelor