Tag: actualizare

Nu mai pot folosi aplicatia Smart Mobile dupa actualizare, nu mai este compatibila cu telefonul meu. Ce pot sa fac?

"Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

Aplicatia BT24 de la Banca Transilvania are o versiune noua

 "Vom avea disponibila o noua versiune a aplicatiei BT24, incepand cu 12 martie", anunta Banca Transilvania, care mai mentioneaza:

Noua versiune vine cu un aer mai fresh, in ton cu noul design al site-ului BT. Am programat instalarea noului design pe 11 martie, intre orele 23:00 - 1:00. Din acest motiv, BT24 nu va functiona in acest interval.

Cum se face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank?

Cum se face poate face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank, atunci cand ti-ati schimbat numarul de telefon, adresa sau buletinul?

Iata informatiile prezentate de banca:

Actualizarea datelor

Actualizarea datelor de identificare ale clientilor Raiffeisen Bank este impusa de reglementarile legale in vigoare.

De ce e importanta

Actualizarea datelor personale reprezinta o procedura obligatorie prevazuta de lege. Aceasta cerinta este reglementata prin Legea Nr. 129/2019 si prin Regulamentul Nr. 2/2019 impotriva spalarii banilor si a finantarii terorismului, si astfel ne revine obligatia de a actualiza datele de identificare ale clientilor.

Clientii BRD reclama ca banca le blocheaza conturile fara sa-i anunte

Mai multi clienti ne-au sesizat ca BRD Groupe Societe Generale le-a blocat conturile, fara sa-i avertizeze, pentru neactualizarea datelor personale.