Tag: Reclamatie

Bancile si IFN-urile ar trebui sa-i stearga din Biroul de Credit pe clientii de buna credinta pe care nu i-au ajutat sa evite restantele la credite

In viata fiecarui om pot aparea probleme la un moment dat, fie de sanatate, cu serviciul sau familia, un accident sau alta urgenta personala care-l impiedica sa-si achite rata la credit intr-o luna, doua sau mai mult, pana se rezolva acea problema.

De altfel, Biroul de Credit mai este cunoscut de oameni si ca baza de date cu rau platnici.

Pot rezilia contractul cu Flanco si Cetelem daca au refuzat sa repare un telefon stricat aflat in garantie?

"Buna ziua! Cu respect pentru munca voastra depusa si pentru suportul neconditionat oferit de voi.

Am achizitionat un telefon (Iphone XS MAX) de la Flanco, cu credit de la CETELEM. Avand in vedere specificatiile consemnate pe site-ul Flanco si pe site-ul Apple, telefonul ar trebui sa fie rezistent la apa (2m adancime; 30 minute - certificat IP68).

Cum sunt jefuiti utilizatorii de carduri la bancomatele Euronet

Euronet este o firma americana care detine bancomate in toata lumea, inclusiv in Romania, unde are o retea de 500 de ATM-uri, la care pot fi utilizate cardurile bancare pentru retrageri de numerar.

Insa atunci cand folosesti un card emis intr-o anumita tara, de exemplu Romania, la un bancomat Euronet din alta tara, precum Grecia, procesul de retragere a unei sume de bani de pe card are o capcana prin care utilizarii cardurilor sunt taxati exagerat de mult pentru un serviciu infim, denumit de firma "serviciu cu valoare adaugata".

Ferratum nu vrea sa-mi rescadenteze sau sa-mi restructureze creditul. Ce pot sa fac ca sa nu ma raporteze la Biroul de Credit?

"Buna ziua,
Am luat un imprumut de 1000 de lei de la Ferratum, online luna trecuta cu scadenta in 25 iulie, cu 0% dobanda.

Problema e ca am avut niste cheltuieli si nu pot da banii inapoi pana in 25.

Am citit pe site-ul dvs. ca pot cere o reesalonare a creditului, ca nu cumva sa ajung la Biroul de Credit, asa ca am sunat la Ferratum sa ntreb ce se poate face.

Dar nu am rezolvat nimic, mio spus ca nu exista asa ceva, ca de nu platec ma baga la Biroul de Credit pe lista de rau platnici.

Ce ma sfatuiti sa fac?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

BRD este apostrofata de clienti ca-si face reclama mincinoasa la credite

BRD este acuzata de clienti ca-si face reclama mincinoasa la creditul de nevoi personale Expresso, pe care banca il promoveaza cu o dobanda de 7,29%, dar care este valabila doar in anumite conditii si numai pentru sume mari de bani imprumutati.

BRD mi-a blocat conturile fara sa ma anunte. E legal?

"Buna ziua,
BRD mi-a blocat conturile deoarece nu mi-am actualizat datele personale, am primit o notificare ca isi rezerva dreptul sa blocheze conturile acum 1 an, dar de atunci nimic, acum cineva a incercat sa faca o plata si i-au spus ca am conturile blocate ...

Intrebarea mea e: e legal sa imi blocheze banii si sa nu mai am access la conturi pana nu imi actualizez datele personale?

E legal sa imi blocheze conturile fara sa imi spuna : conturile or sa fie blocate incepeand la data de xxx? multumesc", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.

ING mi-a blocat contul pentru neactualizarea datelor personale. Ce pot sa fac?

Contul meu a fost blocat datorită faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca și am cerut sa mi se facă actualizarea datelor pe baza de pașaport datorită faptelor ca nu sunt in Ro și îmi este dificil sa îmi fac de aici buletinul.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Clientii Provident sunt constienti de raportul dintre costul si beneficiul unui imprumut

Cu aproape 1,2 milioane de clienți serviți de la deschiderea business-ului în România, Provident a îmbunătățit constant experiența clienților, de la prima interacțiune cu reprezentantul de vânzări, la semnarea contractului și finalizarea perioadei contractuale, anunta Provident intr-un comunicat, in care adauga: