Tag: ANPC

Ferratum nu vrea sa-mi rescadenteze sau sa-mi restructureze creditul. Ce pot sa fac ca sa nu ma raporteze la Biroul de Credit?

"Buna ziua,
Am luat un imprumut de 1000 de lei de la Ferratum, online luna trecuta cu scadenta in 25 iulie, cu 0% dobanda.

Problema e ca am avut niste cheltuieli si nu pot da banii inapoi pana in 25.

Am citit pe site-ul dvs. ca pot cere o reesalonare a creditului, ca nu cumva sa ajung la Biroul de Credit, asa ca am sunat la Ferratum sa ntreb ce se poate face.

Dar nu am rezolvat nimic, mio spus ca nu exista asa ceva, ca de nu platec ma baga la Biroul de Credit pe lista de rau platnici.

Ce ma sfatuiti sa fac?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.

BRD este apostrofata de clienti ca-si face reclama mincinoasa la credite

BRD este acuzata de clienti ca-si face reclama mincinoasa la creditul de nevoi personale Expresso, pe care banca il promoveaza cu o dobanda de 7,29%, dar care este valabila doar in anumite conditii si numai pentru sume mari de bani imprumutati.

BRD mi-a blocat conturile fara sa ma anunte. E legal?

"Buna ziua,
BRD mi-a blocat conturile deoarece nu mi-am actualizat datele personale, am primit o notificare ca isi rezerva dreptul sa blocheze conturile acum 1 an, dar de atunci nimic, acum cineva a incercat sa faca o plata si i-au spus ca am conturile blocate ...

Intrebarea mea e: e legal sa imi blocheze banii si sa nu mai am access la conturi pana nu imi actualizez datele personale?

E legal sa imi blocheze conturile fara sa imi spuna : conturile or sa fie blocate incepeand la data de xxx? multumesc", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.

ING mi-a blocat contul pentru neactualizarea datelor personale. Ce pot sa fac?

Contul meu a fost blocat datorită faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca și am cerut sa mi se facă actualizarea datelor pe baza de pașaport datorită faptelor ca nu sunt in Ro și îmi este dificil sa îmi fac de aici buletinul.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

ING devine putin mai transparenta in reclamele la credite, dar nu vrea sa fie un model de corectitudine pe piata bancara

ING Bank a devenit putin mai transparenta in reclamele la credite, dupa criticile Bancherul.ro si probabil si ale altora, poate si dupa controalele Autoritatii pentru Protectia Consumatorului (ANPC), insa nu vrea sa devina un model de corectitudine pentru piata bancara.

Firma de stergere din Biroul de Credit nu a reusit sa ma stearga! Ce pot sa fac?

"Ati avut clienti cu istoric negativ raportat de IFN-ul TBI Credit? Eu am mai fost la o alta firma de stergere si nu au reusit sa ma stearga, ca nu vor cei de la tbi (chiar daca creditul este achitat integral)."

Raspuns Reclamatiibanci.ro

Stimate domn,

Nu va sfatuiesc sa apelati la diverse firme care sustin ca va pot sterge din Biroul de Credit, pentru ca acestea nu pot face asa ceva. Astfel de firme vor doar sa va ia banii, promitandu-va, in mod inselator, ca pot sa va stearga din Biroul de Credit.

BRD isi face reclama inselatoare la credite, cu o dobanda mult mai mica decat cea reala

BRD isi promoveaza creditul de nevoi personale Expresso cu o dobanda fixa de 8,74%, care de fapt este inca o data mai mica decat cea reala, motiv pentru care putem spune ca este vorba de o reclama inselatoare.

Vodafone l-a taxat nejustificat pe un client, pentru servicii de telefonie inexistente

Vodafone a recunoscut, intr-o scrisoare trimisa unui client, ca a gresit taxandu-l cu aproape 2.000 de lei pentru servicii de comunicatii pe care, in realitate, nu le-a furnizat niciodata acestuia, iar clientul nu le-a utilizat.