Tag: ANPC

ING Bank isi face reclama incorecta la credite, cu o dobanda mai mica decat cea reala

ING Bank isi face reclama incorecta la creditul de consum “pe repede´nainte”, prezentand o dobanda mai mica decat cea reala, reflectata prin Dobanda Anuala Efectiva (DAE), aceasta din urma fiind ascunsa, cu litere mici, invizibile, in subsolul imaginii.

Nu va luati telefon de la Vodafone! Sa vedeti ce am patit eu

Am crezut ca fac o afacere daca-mi iau un telefon de la Vodafone pe abonament, fiind clientul lor de peste 20 de ani. Mare greseala am facut! Va povestesc si voua ce am patit, ca sa nu cadeti in aceeasi capcana.

Pradatorii din jungla IFN-urilor care acorda credite online cu 0% dobanda

Mai intai isi arunca momeala, stralucitoare si cu miros puternic, irezistibila: 1.000 de lei cu 0% dobanda. Dupa ce se agata in carlig, victimele nu mai au nicio sansa de a scapa, indiferent de marimea capturii, de starea de sanatate, de legile privind prohibitia clauzelor abuzive din contractele de credit si cele pentru protectia consumatorilor.

Protectia Consumatorilor: Vodafone nu poate cere despagubiri pentru renuntarea la abonamente inainte de termen

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) spune ca firma de telefonie mobila Vodafone nu poate cere clientilor o despagubire in cazul incetarii contractului inainte de expirarea duratei minime contractuale, intrucat aceasta prevedere contractuala a fost considerata o clauza abuziva de o instanta de judecata.

TBI Bank m-a raportat la Biroul de Credit, desi am refinantat contractul de credit. Ce pot sa fac?

"Am fost raportata catre Biroul de Credit de catre TBI Bank desi am refinantat contractul si mi-au spus ca vor corecta eroarea, dar nu au facut-o ...ce as avea de facut? Am facut cerere in scris, am trimis prin email si verbal la telefon, dar degeaba", se plange un cititor la Reclamatiibanci.ro.

Legea insolventei persoanelor fizice trebuie modificata inainte de a se putea aplica, la trei ani de la adoptare

Legea 151 din 2015 privind insolventa persoanelor fizice, initiata de deputata PSD, Ana Birchall, este atat de greu de aplicat incat nici dupa trei ani de la adoptare autoritatile nu reusesc sa o puna in practica, ba mai mult, trebuie modificata si completata.

Legea insolventei persoanelor fizice inca nu se aplica, la trei ani de la adoptare; ANPC abia a publicat lista administratorilor si lichidatorilor

Legea 151 din 2015 privind procedura insolventei persoanelor fizice inca nu se aplica, desi au trecut trei ani de la publicarea in Monitorul Oficial si patru luni de la intrarea in vigoare, din 1 ianuarie 2018.

Raiffeisen Bank primeste tot mai multe reclamatii de la clienti

Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clientii sai au crescut cu 12% (8.659) anul trecut, la un total de 76.828, fata de 68.169 de sesizari primite in anul precedent si 59.915 in 2015, majoritatea (86%) fiind rezolvate in favoarea clientilor, conform datelor prezentate de banca.

Raiffeisen pierde procesul cu ANPC, care a obligat-o sa scada dobanzile la credite, dar decizia nu este definitiva

Raiffeisen Bank a pierdut procesul de la Judecatoria Sectorului 1 din Bucuresti cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in care a contestat ordinul autoritatii de a reveni la dobanzile mai mici din momentul acordarii creditelor, inainte de criza din 2008, dobanzi majorate ulterior.

Creditele online cu 0% dobanda acordate de IFN-uri sunt ilegale, avertizeaza ANPC

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) avertizeaza ca IFN-urile care acorda credite online cu 0% dobanda incalca Legea 363 din 2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianților în relația cu consumatorii.