Magazinul Vodafone in care angajatii isi bateau joc de clienti a fost inchis

Magazinul Vodafone in care angajatii isi bateau joc de clienti a fost inchis

Vodafone a inchis magazinul din centrul Bucurestiului, de pe strada Lipscani, frecventata de foarte multi turisti straini, dar in care angajatii acestuia, inclusiv seful de magazin isi bateau joc de clienti, in loc sa-i serveasca politicos si rapid, pentru ca Vodafone are printre cele mai ridicate tarife dintre firmele de telefonie.

Iata ce a patit in respectivul magazin un client Vodafone:

In magazinul Vodafone de pe Lipscani, in centrul vechi din Bucuresti, intra o doamna si se aseaza in spatele meu, la coada. La doar doua dintre cele patru ghisee exista cineva care se ocupa de clienti, dar sunt ocupati cu alte persoane. La o masuta dintre doua ghisee sta insa un alt angajat al Vodafone, in fata unui laptop. Asteptam destul de mult.

Intre timp, in magazin mai intra o persoana, apoi inca doua, dar cele doua ghisee nu se elibereaza, sunt probleme de rezolvat. In magazin intra a patra persoana.

Doamna care intrase dupa mine isi pierde rabdarea si intreaba daca nu mai exista altcineva care ne-ar putea servi. Angajatul din fata laptopului rapunde sec: “Nu, asteptati sa se elibereze colegii!”

Mai trec minute bune, dar colegii nu se elibereaza. Cele doua ghisee libere raman pustii, cei cinci clienti asteapta, iar angajatul de la masuta isi vede de treaba la laptop.

Dupa ceva timp, doamna intreaba: “dar aici nu exista un sef care sa vina sa ajute cand e aglomeratie?”Angajatul Vodafone ocupat la laptop raspunde cu un ton si mai intepat, probabil pentru ca s-a simtit cu musca pe caciula: “Ba da, eu sunt seful!” Atat. Si isi muta iar privirea in laptop.

In fata acestei sfidari, doamna, mult mai in varsta decat baiatul care a spus ca e seful magazinului, incepe sa-l certe destul de suparata: “Daca sunteti seful, atunci nu credeti ca ar trebui sa veniti la ghiseu sa serviti clientii, ca sa nu stam atat de mult la coada?”

Dar seful de magazin nu a fost de acord: “Nu, pentru ca eu am alta treaba!”. Doamna a fost cea care a cedat si intr-un final a plecat, urmata de alt client Voldafone.

Dupa cinci-zece minute, cand in magazin mai eram doar eu, pe usa a intrat grabit un alt angajat Vodafone si s-a asezat la al treilea ghiseu, nu inainte de a fi certat pentru ca a intarziat de seful lui de la masuta.

Daca seful magazinului Vodafone din centrul Capitalei isi bate joc de clienti in acest fel, imaginati-va ce se intampla in restul magazinelor Vodafone din Romania.

Raspuns

Stimate domn,

Intr-adevar, si eu cred ca seful magazinului Vodafone ar fi trebuit sa treaca la ghiseu pentru a servi clientii, mai ales ca angajatul care ar fi trebuit sa faca asta lipsea din birou.
De asemenea, este surprinzatoare atitudinea dispretuitore a sefului magazinului fata de clienti.

Sfatul meu este sa renuntati la serviciile Vodafone, mai ales ca exista firme de telefonie concurente cu oferte mai bune.

De asemenea, puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor (ANPC), insa mai intai trebuie sa faceti o reclamatie la Vodafone, pe site-ul www.vodafone.ro, la acest link, iar daca nu sunteti multumit de raspuns, atunci completati reclamatia de pe site-ul ANPC la acest link.

Ai reclamatie la adresa Vodafone? Posteaz-o aici si te ajutam!


Citeste articolul integral pe Bancherul.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu