Inovatia este o prioritate strategica pentru banci in 2017

Garanti Bank este una dintre băncile de pe piața locală, pentru care inovația este parte din strategia sa.

O perioadă de incertitudini pe fondul multiplelor schimbări la nivel global, în care băncile, pentru a-și îmbunătăți performanțele, trebuie să ia în calcul mai multe variabile precum optimizarea operațiunilor și adaptarea la așteptările tot mai ridicate ale clienților. Așa definesc cei de la Ernst & Young (EY) contextul actual pentru sistemul bancar, în cel mai recent raport - Global Banking Outlook 2017.

EY atrage atenția în studiu că investițiile în tehnologie, pentru a susține inovația, sunt o prioritate strategică pentru bănci în 2017. Băncile trebuie să regândească acum un nou ecosistem de funcționare pentru a consolida relația de încredere cu clienții, oferindu-le acestora soluții care se adresează celor mai importante stadii din viața lor.

Potrivit raportului Global Banking Outlook 2017, provocarea instituțiilor financiare este aceea de a-și construi o infrastructură, cultură și rețea de parteneri orientate spre investiții în inovație, pentru a evolua într-o piață extrem de competitivă.

Garanti Bank este una dintre băncile de pe piața locală, pentru care inovația este parte din strategia sa. De la venirea în România, în urmă cu aproape două decenii, Garanti Bank a lansat pe piața locală mai multe produse și servicii financiare inovatoare, precum:

- primul sistem de plată contactless din România

- primul card de credit cu chip – Bonus Card

- AMT-uri inteligente (BancoSmart), care pot fi utilizate de oricine, nu doar de clienții băncii, pentru tranzacții cu sau fără card

- iLoanU – prima și singura aplicație online de pe piața locală prin care clienții și potențialii clienți pot afla pe loc dacă cererea lor de credit a fost preaprobată de către bancă

- Garanti Online – platforma de internet banking ușor de folosit și devenită cea mai complexă din România odată cu integrarea iLoanU

- SEQR – soluție de plată cu telefonul mobil simplă, sigură și rapidă

În 2016, Garanti Bank a lansat și Mobile Me, o aplicație disponibilă atât pentru iOS, cât și pentru Android, care permite clienților băncii să își gestioneze finanțele și să efectueze operațiuni bancare prin intermediul telefoanelor mobile.

Băncile trebuie să prindă și mai mult curaj în 2017 în a-și depăși limitele în ceea ce privește serviciile și produsele oferite și să se folosească tot mai mult de noile tehnologii pentru a-și eficientiza activitatea și a aduce plus valoare în viețile clienților, conchid specialiștii EY.


Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu