ING Asigurari a platit 10,4 milioane lei drept beneficii pentru decese si clauze de sanatate

Clienții ING consideră că familiile lor ar avea nevoie - în medie - de un sprijin financiar de aproape 20 de ori mai mare decât salariul mediu actual pe economie pentru a depăși situația în care ei s-ar confrunta cu un eveniment nefericit.

Mai precis, în portofoliul de asigurări încheiate la ING, nivelul mediu al sumei asigurate (care exprimă nivelul de protecție și este o sumă stabilită încă de la început și garantată prin contract) este de peste 26.600 RON, comparativ cu 1.359 RON, cât este în prezent câștigul salarial mediu nominal net (septembrie 2009, conform INSSE).

"Persoanele care încheie o asigurare de viață se gândesc în primul rând să le asigure celor dragi un ajutor financiar acoperitor pentru situația în care ei nu ar mai putea să contribuie la veniturile gospodăriei. Aceasta este de fapt esenta asigurarii de viata", a declarat Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurări de Viață și Președinte al Consiliului de Administrație al ING Fond de Pensii.

ING a lansat ieri site-ul www.asiguraridindragoste.ro, dedicat campaniei "ING Asigurări de Viață și Declarații de Dragoste". Campania din această toamnă, care se încheie la începutul lunii decembrie, face parte dintr-un șir mai lung de acțiuni de educare organizate de ING și se desfășoară pe 11 dintre cele mai importante canale naționale de televiziune.

Pe acest site este disponibil și un calculator on-line cu ajutorul căruia vizitatorii pot determina - în funcție de propriile venituri, planuri, angajamente financiare și cheltuieli - suma de care ar avea nevoie familia lor în eventualitatea în care ei ar deceda sau ar fi în imposibilitate de a mai contribui la veniturile gospodăriei.

„Cercetările noastre arată că oamenii preferă să ia în calcul lucruri plăcute când încheie o poliță de asigurare de viață și acceptă cu greu să se gândească la implicațiile propriului deces, de aceea tind să exprime protecția ca pe un beneficiu secundar al asigurării” a declarat Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurări de Viață. „Discutând cu clienții noștri, am înțeles totodată că a ne asigura că și în situația în care ne confruntăm cu un eveniment nefericit cei dragi continuă să fie protejați financiar este o altă formă de a le arăta că ținem la ei”.

„Numai în 2009, 3.150 de familii au primit din partea ING suportul financiar necesar pentru a depăși decesul sau îmbolnăvirea unei persoane dragi, care avea încheiată o poliță la noi", spune Cornelia Aurelia Coman.

Pentru portofoliul de contracte încheiate, ING Asigurări de Viață a plătit clienților în 2009 beneficii pentru decese și clauze de sănătate de aproape 10,4 milioane RON. Din această sumă totală, aproape 67% este reprezentată de despăgubiri plătite pentru decese.
Tot pentru un deces din motiv de boală a fost plătit (în vara anului 2009) și cel mai mare beneficiu din istoria ING Asigurări de Viață, în valoare de peste 382.000 RON.

Pe de altă parte, peste 50% din totalul sumelor plătite de ING in 2009 pentru clauze de sănătate sunt beneficii aferente planurilor cu investiții și celor de economisire – produse considerate uneori, în mod eronat, ca fiind destinate exlcusiv acumulării unor sume de bani.

Protecția financiară este un beneficiu accesibil unui public larg. Spre exemplu, polițele de viață cu componentă de protecție (care acoperă în primul rând riscuri esențiale, precum invaliditatea sau decesul) implică un efort financiar redus, fiind cele mai ieftine. La ING Asigurări de Viață, prima minimă anuală pentru un plan de protecție este de 400 de RON, adică puțin peste 33 RON/lună.
Totuși, clienții ING care au cumpărat produse destinate exclusiv protecției de la începutul anului 2009 au optat pentru nivele de protecție mai ridicate decât limita minimă, astfel încât prima medie anuală plătită se situează la peste 900 de RON.

ÃŽn portofoliul de produse noi, încheiate în 2009 la ING, planurile de protecție sunt unele dintre cele mai solicitate produse - alături de planurile financiare pentru copii și planurile cu componentă de economisire - reprezentând circa un sfert din vânzările noi.

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu