GECAD ePayment are 86% din piata de comert electronic din Romania

GECAD ePayment anunta o cota de piata de 86% pentru trimestrul patru 2006, nivel exprimat dupa raportarea volumului tranzactionat prin solutia ePayment® la volumul total al platilor online prin card procesate in Romania in sistem 3-D Secure, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

In acest moment compania este liderul pietei de solutii integrate pentru comert electronic din Romania, atat prin numarul de clienti companii care au ales serviciile ePayment® cat si prin volumele tranzactionate cu plata online prin card.

„Pozitia pe care o detinem presupune un impact major in formarea pietei de comert electronic – o provocare care ne onoreaza si careia ii raspundem prin serviciile dezvoltate special pentru afaceri online de succes” spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. „Rezultatele obtinute ne bucura in special pentru ca ele se reflecta in dezvoltarea si maturizarea intregii piete”, adauga Carmen Sebe.

La nivel general piata romaneasca de comert electronic a crescut in 2006 de la un volum sub 2,5 millioane eur tranzactii in sistem 3-D Secure in primele sase luni pana la peste 7 milioane eur in perioada august-decembrie. Dinamica din a doua jumatate a anului este in mare masura rezultatul deciziilor de dezvoltare luate de GECAD ePayment. Prin semnarea acordului de colaborare cu BRD Groupe Société Générale compania s-a pozitionat in primul rand ca un partener solid si de incredere pentru administrarea vanzarilor online prin card. In plus, acest parteneriat a adus si o crestere a interesului intregii comunitati de afaceri pentru industria comertului online.

„Cele sase luni de parteneriat strategic intre GECAD ePayment si BRD Groupe Société Générale au modelat, asa cum ne-am si propus, profilul comertului electronic in Romania. Companiile mari care au ales sa ofere optiunea de plata online cu cardul prin solutia BRD ePayment contribuie masiv la popularizarea cumparaturilor pe Internet. Pentru 2007 numarul acestora va creste si mizam cel putin pe dublarea pietei”, apreciaza Carmen Sebe.

’’Clientii din Romania au nevoie de solutii inovative si, in egala masura, sigure. Asocierea dintre BRD si GECAD ePayment isi dovedeste rolul de impuls de care piata romaneasca a comertului electronic are nevoie pentru a se putea dezvolta in continuare. Romania poate si trebuie sa fie conectata la cele mai moderne tehnologii si modalitati de a face comert existente pe plan mondial’’ a declarat Patrick Gelin, Presedintele BRD-Groupe Societe Generale.

Astfel, companii mari cu portofolii largi de clienti precum Orange Romania si Blue Air Transport Aerian au introdus optiunea de plata online prin card pentru achitarea produselor sau serviciilor. O serie de alte magazine deja active in aceasta piata au acordat o atentie mai mare segmentului de plati online prin card si au optat pentru serviciile integrate BRD ePayment care sa le asigure un sistem de comanda sigur, flexibil si usor de utilizat de catre clientii finali. Printre acestia se numara eMag (emag.ro), Concert Mania (myticket.ro), Neogen (neogen.ro).

In 2006 GECAD ePayment si-a consolidat pozitia de lider al industriei de comert electronic din Romania. In prima parte a anului accentul a fost pus pe dezvoltarea solutiei si pregatirea parteneriatelor din a doua jumatate a anului. Astfel, la nivelul intregului an 2006 cota de piata GECAD ePayment a fost de 55%, raportata la volumele tranzactionate in sistem 3-D Secure in Romania. Fata de 2005, compania a evoluat din mai multe puncte de vedere: volumele procesate au crescut de 20 de ori, portofoliul de clienti s-a dublat, cifra de afaceri s-a marit de 4 ori.

Strategia de dezvoltare pentru 2007 se concentreaza in continuare pe cresterea pietei prin educarea atat a cererii cat si a ofertei, a cumparatorilor si a magazinelor online.

„Platile online prin card se situeaza in acest moment sub 15% din volumul total al comertului online din Romania. Intentia noastra este sa crestem acest procent si sa promovam in randul companiilor mijlocii si mari importanta introducerii optiunii pentru plata online prin card. De asemenea, 90% din eforturile noastre de comunicare se vor orienta in continuare catre informarea populatiei despre beneficiile platilor online dar si a companiilor despre standardele de calitate obligatorii intr-o industrie matura de comert electronic” declara Carmen Sebe.

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu