Garanti Bank anunta o crestere puternica a utilizatorilor aplicatiei de mobile banking

Ioana Cristina Savu, Sales Channels Management Director, Garanti Bank România

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a înregistrat o creștere puternică la nivelul clienților care folosesc aplicația de Mobile Banking, Mobile ME, ajungând la 17,5% din totalul utilizatorilor de Internet Banking ai băncii în primele cinci luni ale anului, anunta banca intr-un comunicat, in care mai mentioneaza urmatoarele: 

În această perioadă, valoarea medie a tranzacțiilor efectuate de clienți prin intermediul aplicației a fost de 2.000 de lei. Aproape 70% din tranzacții au fost efectuate prin intermediul dispozitivelor cu sistem de operare Android, în timp ce valoarea celor realizate de utilizatorii de iOS a fost de două ori mai mare.

În primele cinci luni ale anului, peste 55% din cele mai des efectuate tranzacții prin intermediul Mobile ME au fost cele plățile interbancare și cele pentru achitarea datoriilor la Bonus Card.

„Mobile ME este una dintre soluțiile noastre de top care răspunde cel mai bine nevoii curente a clienților de a-și gestiona finanțele rapid. Prin intermediul aplicației noastre oferim o platformă sigură, ce le permite acestora să efectueze tranzacții cu doar câteva click-uri, oricând și de oriunde. Mobile ME a avut un ritm foarte rapid de acceptare și utilizare și suntem foarte optimiști în ceea ce privește evoluția viitoare”, a declarat Ioana Cristina Savu, Sales Channels Management Director, Garanti Bank România.

Mobile ME este o aplicație intuitivă și la îndemână. Folosind aplicația, clienții pot efectua o gamă largă de operațiuni precum transferuri de bani în lei sau valută, plata datorilor la cardul de credit, plata facturilor sau reîncarcarea cartelelor prepay. Garanti Bank a lansat Mobile ME compatibilă cu iOS în ianuarie 2016 și din noiembrie anul trecut, aplicația poate fi folosită și de utilizatorii de Android.

Utilizatorii pot, de asemenea, să își verifice istoricul tranzacțiilor și soldul contului și să trimită informațiile pe e-mail. Prin intermediul Mobile Me, posesorii de Bonus Card (cardul de credit al Garanti Bank) își pot verifica datoriilor, tranzacțiile, dar și să facă avansuri prin transferul de bani din limita de numerar a cardului în contul curent.

Operațiunile menționate mai sus pot fi efectuate în timp real, 24/7.


Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu