Cum am fost furat de Vodafone la factura abonamentului, iar ANPC mi-a facut dreptate

ANPC confirma furtul Vodafone

Buna ziua,

Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.

In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.

Am sunat la Vodafone si un operator s-a straduit sa ma convinga ca nu e nicio greseala, ca asta e procedura Vodafone, de a percepe costul abonamentului cu o luna in avans.

Degeaba i-am spus ca Vodafone m-a taxat, de fapt, de doua ori pentru aceeasi luna de abonament, a ramas ca ei.

Astfel ca am facut o reclammatie la ANPC, care fireste ca mi-a dat dreptate si a obligat Vodafone sa-mi restituie banii. Va trimit o fotografie cu raspunsul ANPC.

Asa am fost furat de Vodafone, desi nici eu nu credeam ca o ditamai firma engleza se poate deda la astfel de mizerii.

Intre timp am renuntat la Vodafone, care oricum ma taxa foarte scump si pentru traficul de net suplimentar, si am ales Telekom, unde am un abonament foarte OK, de 5 euro, cu trafic net nelimitat si semnal si viteze foarte bune.

Am vrut sa va transmit aceasta experienta nefericita cu Vodafone pentru ca si altii sa stie sa se fereasca de aceasta firma, presupun ca nu sunt singurul care am patit-o cu ei.
Multumesc

RASPUNS RECLAMATIIBANCI.RO

Stimate domn,

Va multumesc ca ne-ati impartasit experienta nefericita cu Vodafone, astfel incat si alti cititori ai acestui site, dedicat protectiei consumatorilor, sa vada care este calitatea serviciilor acestei firme de telefonie din Anglia.

Intr-adevar, Vodafone a comis un abuz obligandu-va sa platiti de doua ori abonamentul intr-o luna, fapt confirmat si de ANPC.

De fapt, ANPC ar fi trebuit si sa sanctioneze firma de telefonie, nu doar sa o oblige sa va ramburseze banii luati ilegal, dat fiind ca a recurs la un abuz si probabil ca exista si clauze abuzive in contractul pe care v-a pus sa-l semnati.

In aceasta situatie probabil ca se afla si alte persoane care au patit la fel ca dumneavoastra, dat fiind ca operatorul Vodafone v-a spus ca aceasta este procedura firmei.

De altfel, exista multe reclamatii la adresa Vodafone, mai cu seama referitoare la costurile suplimentare aplicate pentru depasirea traficului de net sau pentru aplicarea altor taxe, precum cele de reziliere a contractului inainte de termen.

Trebuie sa stiti ca Vodafone nu are voie sa ceara despagubiri pentru renuntarea la abonament inainte de termenul minim al contractului, conform unei hotarari definitive a judecatorilor. (VEDETI AICI DETALII)

Reveniti la mine daca aveti probleme cu Vodafone sau alte firmele de telefonie, pentru a va ajuta sa le rezolvati.

Cu stima,

Vasile Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro
0723292899


Citeste articolul integral pe Reclamatiibanci.ro

Taguri:

Alte stiri

1 comentarii

Preda Lucica
26 Sep 2019

Bun? ziua! Ierta?i-m? c? îmi permit s? v? deranjez. Sunt abonat vodafone de multi ani, îmi pl?tesc ordonat factura. S-a întâmplat de 2- 3 ori s? nu pot pl?ti la data respectiv?, dar am anun?at. În 2015 cred îmi vine factura de plat? cu totul ie?it? din comun, am pl?tit în jur de 7 000 000 lei. Nu am mers eu s? pl?tesc, a fost fata mea, eu am r?mas în ma?in?. Când a venit fata ?i m-am uitat pe factura nu era num?rul meu de telefon ?i nici codul meu pe factura. M-am dus eu, la Kaufland Ploie?ti Vest. Vorbesc cu operatorul, se uit? lung la mine, îmi ia foile din mân? ?i le arunc? la gunoi, eu ripostez... nu d-le, nu le arunca la gunoi, uita-te bine când scri. În fa?a dumneavoastr? azi putea fi o persoana care nu ?tie carte, bolnav?, în vârst? ?i ce faci, ne p?c?le?ti? M-am ales cu zisul, mi-a f?cut alt? factur? cu numele ?i codul meu de client, plata a r?mas aceea?i, r?spunsul a fost c? am trecut din linia A 1 în linia A 2. De atunci primesc aproape lunar mesaje c? sunt datoare, s? sun la un oarecare num?r, sa-mi pl?tesc datoria c? îmi fac dosar. Nu mai încap faptele lor în r?bdarea mea. Am sunat de n ori la Vodafone ?i mi se spune gata, nu v? mai sun? nimeni, nu v? mai deranjeaz? nimeni, dar eu primesc în continuare. Din telefoanele care le-am f?cut am în?eles c? este o firm? afiliat? Vodafone lui, care se ocup? cu recuperarile. Dar sunt secretosi, a fost o doamn? cu con?tiin?a care mi-a explicat, în rest stau mu?i, nu dau detalii. V? dau câteva mesaje... Primesc mesaj de la 1727 în data de 23 mai ?i îmi spune s? sun la 0372608646, acela?i num?r în data de 27 iunie 2019 m? pune s? sun la 0217963718, acela?i num?r în data de 29 iulie 2019 m? pune s? sun la 0372608654, în data de 27 august 2019 num?rul 0734788107 m? pune s? sun la nr 0217963719 GBRO, în data de 18 septembrie 2019 num?rul 0753916914 m? pune s? sun la 0372608639 GBRO. Nu-i mai suport. Nu cumva cineva face bani de pe urma celor care nu sunt aten?i, a?a cum nu am fost nici eu. Nu se poate a?a ceva, avem problemele noastre, necazurile noastre, NEAJUNSURILE noastre, eu nu mai rezist s? m? amenin?e ei în felul acesta, adic? îmi pl?tesc factura ?i suport amenin?are, nu este posibil. V? cer ajutorul. Ori care va fi r?spunsul eu v? mul?umesc anticipat. Cu stima ?i respect, lucica preda, Cocorastii- Colt, Jude?ul Prahova

Posteaza un comentariu