Cetelem si Flamingo lanseaza un card de credit

Pentru saptamana viitoare este anuntata aparitia unui nou card de credit. Produsul este rezultatul pateneriatului incheiat intre compania de credite de consum Cetelem IFN si grupul Flamingo. Cardul de credit, in lei, Flanco-Cetelem este emis sub licenta MasterCard, fiind destinat accesarii creditelor de consum, dupa cum se precizeaza in comunicatul celor doua companii.

Flanco-Cetelem este al doilea card sub licenta MasterCard lansat de Cetelem. Cardulescu, primul card MasterCard emis de Cetelem va intra doar in posesia acelora care au incheiat un contract de credit de consum cu Cetelem.

Caracteristicile noului card

Flanco-Cetelem este un card de credit, emis in lei, avand o utilizare atat nationala, cat si internationala. Imediat dupa activarea sa poate fi folosit pentru platile la comercianti sau la ATM. Cardul are o perioada de gratie de 45 de zile, dobanda fiind de 25%. Comisionul pentru tranzactiile la comercianti este 0%.

Posesorii cardului primesc o oferta personalizata in fiecare luna, in functie de tranzactiile efectuate si reduceri la achizitionarea produselor Flanco.

Cetelem

Cetelem a intrat pe piata din Romania in mai 2005 prin preluarea societatii Credisson in urma unei tranzactii de aproximativ 40 de milioane euro. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si lider in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.
Cetelem are in Romania o cota de piata de 20%, fiind lider pe piata creditelor de consum.
Cu o retea de 1.000 de puncte de vanzare, Cetelem a acordat in 3 ani finantari in valoare de peste 330 de milioane de euro, incheiind acorduri de parteneriat cu companii din domeniul IT, mobila sau electro-casnice.

Flamingo

Grupul Flamingo ocupa pozitia a doua pe piata produselor IT&C, a electronicelor si electrocasnicelor, dupa achizitionarea lantului Flanco din primavara acestui an.
Flamingo International a inregistrat in primele 9 luni ale anului pierderi in valoare de 1,8 milioane de euro.
Distribuitorul de produse IT&C, electrocasnice si electronice a apreciat pentru 2006 o cifra de afaceri mai mare cu 65% fata de 2005, dar si pierderi cu 327% mai mari comparativ cu 2005.
Pierderile sunt cauzate de vanzarile mai mici de electrocasnice, dar si de costurile necesare pentru integrarea retelei Flanco in cadrul Grupului si pentru restructurarea retelei.

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu