Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost fraudati online

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost fraudati online

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost victimele unor fraude online, prin care li s-au furat banii din conturi, rezulta dintr-o reclamatie primita de la un cititor, client al bancii:

"Buna ziua. Raiffeisen mi-a dat înapoi 13.300 RON din cei 61.000, bani care au fost blocați intr-un cont bancar Raiffeisen unde mi-au fost virați banii prin frauda. Nu am recuperat cei 47.800 RON.

Raiffeisen BANK se spală pe mâini si la fiecare solicitare de despăgubire imi scrii mesaj deja copy-paste ca nu sta in atribuția lor sa ma despăgubească dacă am fost fraudată chiar si prin aplicația lor SmartToken.

E drept ca am fost nepriceputa si când am instalat aplicația, am dat ce date nu trebuiau, dar aplicația era a lor. Ei trebuiau sa țină confidențiala adresa mea de email pe care am primit emailul in urma căruia am fost fraudata. Se spală pe mâini."

Cititorul se plange ca nici ANPC nu a ajutat-o sa-si recupereze banii furati din cont:

"Mai aștept răspuns se la ANPC de la sesizarea făcută in 8.02.2023, plimbată de la București la Ploiești si ajunsă in 07.07.2023 la Targu-Mureș. Singura varianta imo rămâne sa ma adresez unei Instanțe de judecată."

"Nu recomand Raiffeisen la nimeni"

Cititorul spune ca banca nu a luat masuri pentru a preveni fraudele:

"Nu recomand Raiffeisen la nimeni. Eu am pățit-o in 20.12.2022. Raiffeisen deși știa de aceasta situație ptr ca eu atunci am fi mers la banca si la Poliție unde e deschis dosar penal pe frauda bancară, nu a luat nicio măsura ptr a preîntâmpina astfel de situații, ptr ca între timp am cunoscut o doamna care a pățit-o exact ca mine la mijlocul lunii Ianuarie 2023.

Am văzut ca o persoana care v-a scris a pățit in 32.12.2022. Putea Raiffeisen sa trimită in email de Înștiințare clienților.

Când m-am adresat eu Raiffeisen in 20.12.2022, doamnele de la sucursala din orașul meu si din reședința de județ au zis ca nu au mai întâlnit așa ceva. Consider ca aveau timp sa avertizeze clienții dacă erau de buna- credință.

In concluzie, nu m-au despăgubit decât cu o parte mică. Va rog sa imi publicați cazul ca sa nu o mai pățească si alții  sau măcar sa aflam unii de alții. Mulțumesc frumos!"

 




Reclamatiibanci.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu