Clientii OTP Bank, vizati de o tentativa de frauda

Clientii OTP Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online, prin e-mail, cu urmatorul mesaj:

"Dragă Client,

Am fost nevoiți să limităm temporar anumite funcționalități ale contului până când îți actualizezi informațiile.

Datele pe care ni le-ați furnizat anterior nu mai sunt valabile. Deoarece nu v-ați actualizat la timp documentul de identitate, nu mai puteți adăuga sau primi bani în contul dumneavoastră. Puteți utiliza în continuare fondurile pe care le aveți deja în cont.

Cum îmi pot actualiza datele ?

  1. Faceți clic pe butonul direct de mai jos pentru a deschide o fereastră de browser securizată.
  2. Asigurați-vă că verificarea necesară este introdusă în întregime.
  3. Acum puteți începe! De acum încolo, serviciile bancare online vor fi mai convenabile ca niciodată.

Verificați identitatea dumneavoastră aici:"

CE TREBUIE SA STITI

Actualizarea datelor personale se face doar pe site-ul bancii, in acest caz, pe site-ul Otpbank.ro, nu prin intermediul unor linkuri trimise de banca.

Banca nu trimite clientilor prin e-mail linkuri in vederea actualizarii datelor personale.

CUM VERIFICATI DACA MESAJUL ESTE SAU NU DE LA BANCA

Pentru a verifica daca e-mailul primit, in numele bancii, asa cum apare, este, intr-adevar de la banca, verificati numele adresei de e-mail de la care vine mesajul.

In acest caz, dupa cum se vede si in fotografie, desi apare numele OTP Bank, adresa de email nu are nicio legatura cu banca.

Nu faceti click pe linkurile din astfel de mesaje, pentru ca ele va directioneaza catre site-uri menite a va fura datele de acces in aplicatiile bancare sau pe cele ale cardului!

 


Reclamatiibanci.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu