Ce se intampla daca bancomatul imi captureaza cardul

Probleme cu banca? Scrie-ne la Reclamatiibanci.ro

Bancomatul BRD mi-a inghitit cardul, pentru ca a avut loc un soc de curent, dupa cum au sustinut reprezentantii bancii, spune un client BRD. Mi-au spus sa revin la agentie in cateva zile sa-l recuperez. Am venit dupa o saptamana, la o sucusala BRD in Iasi, unde aflu ca respectivul card a fost distrus, pentru ca ei au voie sa-l tina maxim 3 zile. Asadar, am fost pus sa fac cerere pentru un card nou, pentru care banca ma pune sa platesc.

Este corect asa ceva? Intreaba clientul BRD.

Acest caz reflecta calitatea slaba a serviciilor BRD in relatia cu clientii. Nu e firesc ca un card blocat in ATM sa nu poata fi returnat clientului cat mai rapid si sa trebuiasca sa fie distrus iar apoi reemis.

Am cerut explicatii si la BRD in legatura cu acest caz si iata raspunsul bancii:

“Pentru cardurile capturate, procedura prevede pastrarea pentru remiterea lor catre detinatori in termen de 7 zile. Cardurile a caror recuperare nu este solicitata de detinatori in acest interval sunt distruse. In cazul de fata, clientul, desi apelat telefonic in mod repetat, nu a ridicat cardul in termenul indicat, astfel incat acesta a fost distrus. Cardul va fi refacut fara ca clientul sa plateasca vreun comision.”

BRD precizeaza ca distrugerea cardurilor are loc din motive de risc operational. Refacerea are loc la cererea clientului. Procedural, emiterea unui nou card este purtatoare de comision, dar de la caz la caz, banca poate anula comisionul aferent emiterii unui nou plastic.

Probleme cu banca? Scrie-ne la Reclamatiibanci.ro


Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu