Cardurile BCR vor avea un nou design, cu noua sigla

Banca Comerciala Romana (BCR) a hotarat relansarea intregului portofoliu de carduri pe care banca le pune la dispozitia clientilor sai, fie ca sunt de debit, de credit sau co-brand, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.

“Toate cardurile emise incepand cu data de 3 septembrie a.c. vor avea o noua infatisare. Cardurile au un design unitar si atractiv, purtand in ele expresia unei identitati noi, bine definite. Fiecare categorie de card corespunde unui anumit concept, care defineste si integreaza valorile institutiei”, a declarat Igor Zganjer, director executiv al Directiei de Carduri.

Primele carduri cu noul design au fost deja inmanate posesorilor. Noile cardurile cobrand vor intra in uz incepand cu luna octombrie. Detinatorii vechilor modele de carduri BCR vor beneficia de noile carduri la expirarea celor in uz.

Noul concept are la baza cele trei elemente primordiale – apa, foc sau aer - care subliniaza ideea ca orice activitate in lumea finantelor desfasurata prin BCR se sprijina pe principii solide, fundamentale.

Designul cardurilor de debit se bazeaza pe elementul apa, caracterizat prin fluiditate, flexibilitate, adaptabilitate. Apa este elementul de baza care favorizeaza aparitia si dezvoltarea vietii, este mediul cel mai potrivit pentru evolutie.

Cardurile de credit au ca reprezentare grafica elementul foc, care inseamna forta, putere modelatoare, capacitatea de a produce schimbari esentiale. Prin foc se pot obtine salturi calitative (fierul devine otel, lutul devine portelan etc) iar puterea lui poate pune lucrurile in miscare.

La cardurile co-branded, emise in colaborare cu diversi parteneri, designul evidentiaza elementul aer, care reprezinta capacitatea de a intretine viata, mediul necesar pentru a respira in voie. Nu ne putem imagina lumea fara stratul de aer care ne inconjoara si stim ca fara el orice manifestare a vietii ar fi imposibila.

Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii. Noua identitate vizuala a BCR este rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.

Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.

Odata cu aceasta schimbare istorica, BCR va continua sa lucreze pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor sai, lansand, in aceasta luna, o larga paleta de produse si servicii. Astfel, banca face inca un pas inainte pentru dovedi ca „gandeste la fel” cu clientii sai si se adapteaza permanent cerintelor acestora.

Totodata, incepand de luni 10 septembrie a.c. BCR isi intensifica actiunile destinate cresterii sigurantei in utilizarea cardurilor. Pe ecranul bancomatelor BCR vor aparea mesaje care indeamna clientul la atentie atunci cand efectueaza o operatiune cu cardul la automat, iar in cazul in care i se pare ceva suspect sa anuleze tranzactia si sa contacteze de urgenta banca.

Posesorii cardurilor trebuie sa nu instraineze cardul si sa nu divulge PIN-ul acestuia absolut nici unei persoane. In cazul in care clientul a pierdut cardul acesta trebuie sa contacteze urgent banca pentru a bloca contul. BCR a fost prima banca din Romania care a lansat un Cod al utilizarii cardurilor, numit Cele 10 porunci ale posesorului de card.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala fiind cea mai importanta institutie bancara din Romania si gestionand active de peste 16 miliarde de EUR. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii, avand in prezent 522 sucursale si agentii in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispozitia clientilor o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking si e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.300 si 11.000 de POS. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si strainatate, prin subsidiare si sucursale bancare, cu o prezenta marcanta prin societatile sale de profil, pe piata de capital, pe piata leasingului, pe cea a asigurarilor si in domeniul managementului activelor.

Erste Group este unul dintre liderii sistemului financiar din Europa Centrala si de Est, cu peste 50.000 de angajati care deservesc peste 16 milioane de clienti in mai mult de 2.700 de unitati din 8 tari. Erste Group gestiona, la 30.06.2007, active in valoare de 198 miliarde EUR, inregistra un profit net de 566 milioane EUR si un ROE de 13,8%.

* *

Pentru informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, populatia poate apela numarul de telefon al InfoBCR - 0801.0801.227, (0801.0801.BCR), taxabil la tarif de convorbiri locale, indiferent de locul din tara de unde este apelat. Numarul poate fi apelat in reteaua ROMTELECOM. De asemenea, Serviciul InfoBCR se poate apela si din reteaua de telefonie mobila Vodafone la numarul: *0801.BCR (*0801.227). Serviciul InfoBCR functioneaza de luni pana duminica intre orele 8:00 si 22:00.

GhiseulBancar.ro

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu