BRD a emis 500.000 de carduri cu Nadia, Nastase si Hagi

In cadrul campaniei, BRD a emis carduri bancare ”editie limitata”, cu un design unic in lume, prezentand imagini memorabile din carierele marilor campioni Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. In premiera, cardurile au purtat o a doua holograma, care permite vizualizarea tridimensionala a unei mingi de fotbal (cardul Gheorghe Hagi), a unei rachete de tenis (cardul Ilie Nastase) sau a unei gimnaste (cardul Nadia Comaneci).



Banca a reusit, in cele doua luni de campanie, sa emita peste 500.000 de carduri, stabilind si un record mondial de emitere pentru o perioada de doua luni in cadrul organizatiei VISA. De asemenea, BRD - Groupe Société Générale a castigat, tot din partea organizatiei VISA, si premiul pentru « Cel mai bun emitent din zona VISA CEMEA (Central Europe, Middle East and Africa) », distinctie acordata in cadrul conferintei VISA de la Dubrovnik, care desemneaza cea mai buna banca in domeniul cardurilor in zona Europei de Sud - Est.



Pentru a putea participa la aceasta promotie, un client trebuia sa detina un pachet de produse format, pe de o parte, din unul din cele sase designuri de carduri ”editie limitata”, si pe de alta parte dintr-un cont de economisire Atucont in lei sau in euro, sau un credit de consum in lei, sau un descoperit autorizat de cont. La extragerea castigatorului au participat clientii cu pachete de produse active, conditia fiind utilizarea de minimum 5 ori a cardului ”editie limitata” la comercianti, in Romania sau strainatate, in perioada 5 decembrie 2005 - 20 aprilie 2006.



BRD - Groupe Société Générale este a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 5,4 miliarde EUR. Banca are peste 1,7 milioane clienti si opereaza o retea de peste 320 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,5 miliarde EUR la sfarsitul lunii aprilie 2006).


Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu