Bonus de 3% la cardurile BCR

Campania “Castigi 3% la cumparaturi daca ai card BCR” se adreseaza tuturor detinatorilor de carduri de debit in lei BCR Maestro, BCR Visa Clasic si BCR Visa Electron care efectueaza plati ale caror valori cumulate lunar trebuie sa fie mai mari sau egale cu suma de 600.000 lei.



Conturile utilizatorilor de carduri se vor credita cu contravaloarea bonusului, in prima decada a lunii urmatoare celei in care s-au efectuat tranzactiile. Aceasta facilitate, de acordare a discountului, este valabila pina la 20 noiembrie 2004.



Banca nu percepe comision pentru efectuarea de plati prin intermediul cardului.



Detinatorii de carduri de debit in lei BCR Maestro, BCR Visa Clasic si BCR Visa Electron au la dispozitie punctele de desfacere a 30 de mari comercianti, partenere BCR in cadrul acestei campanii (magazine, restaurante, benzinarii, etc.) la care pot plati utilizind cardul pentru bunurile si serviciile achizitionate.



In plus, posesorii de carduri BCR Maestro, BCR Visa Clasic si BCR Visa Electron care au beneficiat de bonusuri in perioada promotionala vor participa la o tragere la sorti unde pot castiga 10 premii in valoare de 5 milioane de lei fiecare. Premiile pot fi transferate fie pe cardul BCR detinut deja de castigatori, fie pe un alt card BCR de debit in lei.



Clientii BCR, posesori de carduri BCR Maestro, BCR Visa Clasic si BCR Visa Electron, beneficiaza si de posibilitatea platii facturilor de la ATM, reancarcarea cartelelor Connex, precum si de Mobile Banking.



BCR este lider pe piata cardurilor si are, in prezent, aproape 1,48 milioane de carduri active. Banca ofera clientilor, persoane fizice si juridice, un numar de 13 tipuri de carduri, de debit si de credit, cu utilizare in tara si/sau strainatate, avind conturi in lei sau valute liber convertibile.



Banca are, in prezent, un numar de circa 800 de ATM functionale si 3.700 de POS instalate exclusiv la comercianti.



In ultimii ani, BCR a investit peste 50 milioane USD pentru realizarea unei platforme informatice de prim rang, pentru dezvoltarea canalelor electronice de promovare a produselor sale, pentru extinderea retelei de ATM si POS, pentru implementarea e-commerce, precum si in dezvoltarea retelei de unitati.


Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu