BCR mi-a cerut 200 de lei sa inchid un cont inactiv. E corect si legal?

"Buna ziua. Am rugamintea daca este posibil sa ma lamuriti in urmatoare problema. Am avut cont deschis la banca BCR, cont pe care nu il mai folosesc din 2016...in 04.2016 a expirat si cardul, iar de atunci nu am mai facut nici o tranzactie.

Astazi am vrut sa inchid contul dar trebuia sa achit inainte cca 200 si ceva de lei.

Este corect si legal daca nu am folosit atat timp acel cont curent sa achit suma respectiva?" intreaba un cititor.

Raspuns Reclamatiibanci.ro

Stimate domn,

Daca nu ati utilizat contul respectiv, banca ar fi trebuit sa-l inchida si sa va notifice cu privire la acest lucru, astfel incat sa nu va aplice comisioane pentru serviciile neutilizate.

In Contractul Cadru pentru servicii bancare al BCR se arata ca “BCR poate dispune inchiderea contului” devenit inactiv, daca nu mai exista bani in el (soldul este 0) sau daca exista o datorie (descoperit de cont neautorizat), precum si in cazul neefectuarii vreunei operatiuni timp de 3 luni consecutive.

Contractul Cadru mai spune ca daca banca decide sa inchida contul (in caz de culpa), trebuie sa va notifice, astfel incat sa puteti remedia problema, adica sa platiti eventualele datorii si sa nu acumulati altele, cauzate de comisioanele aferente contului, cum se pare ca s-a intamplat in cazul dumneavoastra. (vezi aici raspunsul integral)


Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam!


Taguri:

0 comentarii

Posteaza un comentariu