Banca Italo Romena lanseaza cardurile Visa

Gama de carduri pe care banca le va cuprinde sunt cele de debit Visa Electron, Visa Classic si Visa Business si cardurile de credit Visa Classic si Visa Gold. Pentru ultimele doua tipuri de carduri ca si pentru cardul Visa Business, banca va oferi si servicii suplimentare de tipul pachetelor de asigurare pentru calatorie. "Tipologia cardurilor oferite de banca a fost decisa in asa fel incat sa vina in intampinarea celor mai diverse necesitati ale clientilor, atat persoane fizice cat si juridice, cel mai important aspect al acestora fiind posibilitatea de a utiliza aceste carduri in Romania sau in strainatate pentru decontarea tranzactiilor in lei sau in euro", a declarat directorul general al Bancii Italo Romena, Athos Varusio. Reprezentantii companiei au subliniat ca emiterea cardurilor se inscrie in strategia bancii, care doreste sa fie cunoscuta ca o banca de teritoriu orientata in mod principal catre intreprinderile mici si mijlocii, fara a neglija insa segmentul de retail. Cardurile ofera posibilitatea alimentarii in functie de nevoile utilizatorului, atat in lei cat si in euro, tranzactiile urmand sa fie autorizate indiferent de valuta in care este exprimat disponibilul. Toate cardurile pot fi utilizate international, cu exceptia Visa Electron, acesta prevazand un sold minim tangibil de 50 de euro. Banca Italo Romena a intrat pe piata romaneasca in 1997, deschizand pana in acest moment agentii la Bucuresti, Timisoara, Arad, Cluj, Oradea si Bacau. In prezent banca asteapta autorizarea din partea companiei mama, Veneto Banca, pentru a deschide trei noi agentii la Brasov, Constanta, Craiova si Sibiu. Pentru anul viitor, banca isi propune sa emita 5.000 de carduri pe piata romaneasca, portofoliul in Romania cuprinzand aproximativ 10.000 de clienti, din care jumatate este reprezentata de clienti italieni, persoane fizice sau juridice. Activele bancii se cifreaza, conform reprezentantilor companiei, la aproximativ 180 de milioane de euro, profitul net in 2004 fiind estimat la aproximativ 3,3 - 3,4 milioane euro. Directorul general al bancii a declarat ca se asteapta la o dezvoltare a sistemului bancar din Romania, din moment ce in Italia exista o banca la 2.000 de locuitori, spre deosebire de Romania unde o unitate bancara gestioneaza peste 20.000 de clienti. Lansarea acestui produs se adauga la gama de produse si servicii bancare si financiare cum ar fi Internet Banking-ul, leasing-ul international si imobiliar si creditele ipotecare.

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu